het is bijnaaa over..

Discussion in 'Borstvoeding' started by fafje, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal

sommige kennen mn situatie wel, wilde het even posten om mn gevoel te delen...

Geef mn zoontje nog 1x borstvoeding...zn laatste voeding...wat is dit moment genieten zeg...
    Het moment van stoppen zat er sowieso aan te komen...ben inmiddels bijna 2 mnd verder sind shet afbouwen...en nu is het zo ver...best wel slikken...

Sinds 3 dgn krijgt hij al 90 cc fv erbij...heeft ie nodig want wat er uit mij komt is niet meer genoeg...ik vind het ergens heel fijn dat het "natuurlijk" afloopt nu...had het vreselijk gevonden als het ineens snel bergafwaarts was gegaan..

Ben daarnaast wel onwijs excited dat we voor een brusje gaan en die gaat ook genieten van bv, dat staat vast.

Ik ben heel erg trots op deze periode en wat ben ik blij dat ik voor bv gekozen heb uberhaupt...zo cliche maar zo waar, het is gewoon echt GE-WEL-DIG...sorry maar ik vind het echt zo mooi..

Deze week heb ik al veel "afscheidsfoto's" gemaakt...

Iemand nog tips om de aaaalllerlaatste voeiding nóg specialer te maken....zo zielig als je zo nadenkt, hij weet er niets van, krijgt t gewoon ineens niet meer :( ahhh mn schatje...maaaar tis voor een goed doel ;)

thnx voor het lezen :D maar moest t ff kwijt

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi fafje, ik heb net een soortgelijk topic geopend. Wat fijn dat de bv zo goed is gegaan en jullie allebei zo genieten/genoten hebben! Geniet van de laatste keren. Ik heb helaas geen tips voor je maar wilde je even zeggen dat ik hoop dat het brusje van Mirza ook lekker bv kan krijgen en dat je er weer zo van kunt genieten!

3. fafje

fafje Niet meer actief

hihihi thanks, en we komen er tegelijk net achter :p lol

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hahahaha, zie net idd fafjes reactie in manuela's topic en nu hierzo precies hetzelfde :D!
    Hoe bedoel je 'toevallig'?

Maar fafje, mooi dat jij deze tijd hebt mogen voeden! Succes met de laatste slokjes! Dingen om het extra speciaal te maken weet ik niet. Maar ik zou ervoor kiezen het hem gewoon te vertellen, nee misschien snapt ie het niet, maar toch, dan heb je het hem wel verteld enzo. Alleen snap ik ook dat je er maar net in moet geloven dat dat soort dingen helpen/kunnen/etc.

Geniet er nog van dit eventjes! Goed gedaan hoor!

Liefs Hanneke.

5. fafje

fafje Niet meer actief

hhihi Hanneke thnx, ja idd ik vertel em echt alles...dus dat ga ik dan zeker ook doen ...wat lieve woordjes influisteren enz :)

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ben je al ongesteld geweest dan?

7. fafje

fafje Niet meer actief

heb een bloeding gehad (maar super klein)..word dus nu gekeken of dat een ongi was

8. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte hoor ik vondt het bij de eerste ook moeilijk om te stoppen....

Nu maar wel hopen dat je ei snel komt dan!

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hee Fafje,

Sterkte ermee, pffff, als ik denk aan stoppen mis ik het voeden al... Maar ik snap je reden natuurlijk wel! Jammer dat je niet ongesteld werd tijdens het voeden he, dan had je vast nog even door gevoed?

Ieg super dat jullie het fijn hebben gehad en je mannetje heeft het er goed op gedaan!

Babel

Share This Page