zou het? Durf niet te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bacio, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    BahBahBah stomme onregelmatige cyclus... Om gek van te worden.
    Niet dat ik er nu wakker van lig, niet dat ik temp of ovu-testen bij houdt, maar keek net even in mijn app en door de aangegeven data gemiddelden aan het rekenen geslagen. Ik weet dat gemiddelden niks zeggen, maar ik leer geloof ik steeds beter naar mijn lichaam luisteren. Hahaha

5 maart 1ste dag laatste menstruatie. Als ik de gemiddelden bekijk die in mijn app staan zou ik rond 1 april mijn eisprong hebben, maar volgens mij heb ik mijn ei 3 / 4 april gehad. Rekbaar slijm en enorme gespannen en volle borsten en toch ook wel licht gevoelige pijnlijke tepels. Dit gevoel verdween 5 april weer. Vanmorgen bij het opstaan pijnscheuten/steek ter hoogte van mijn onderbuik rechts en voel mijn onderrug ook enigszins. Het is nu 12 april; 9 dagen verder. Heb de laatste dagen ook het idee dat mijn urine ietwat anders ruikt dan anders...

Zou dit innesteling kunnen zijn???

2. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    is een beetje moeilijk te zeggen of het een innesteling is/was
    je zou over een paar dagen is kunnen testen, ik had op 9 dpo een licht zichtbaar streepje,

ik had de zelfde pijn als wat jij beschrijft, en 3 dagen later een tesje gewaagd, en kijk mn banner,

ik duim voor je

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Onder je banner staan zeer onregelmatige lange cyclussen staan. Ik zou in dat geval niet van een gemiddelde uit gaan...:( En al helemaal niet van apps.

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Aan vruchtbaar slijm kun je dus helaas niet de eisprong zelf aflezen.

Pijnlijke steken duiden veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt. Gezien de lengte van je cyclussen zou een eisprong een dezer dagen dus ook totaal niet onmogelijk kunnen zijn! Zou voor de zekerheid dus nog maar even aan de slag gaan. Van een innesteling merken de meeste vrouwen overigens niets.

Ik hoop echter dat ik er totaal naast zit en dat het deze ronde raak blijkt te zijn! En je nu al zwanger bent.

Deel Deze Pagina