mijlpaal

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Supi, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik wil toch even zeggen dat ik trots ben op het feit dat Jack nog steeds 1 keer per dag met plezier bij mij drinkt:D
    Ik wilde eerst met 2 jaar stoppen, maar na lezen hier en gezien het plezier van Jack besloten dat hij zelf mag bepalen wanneer het genoeg is.
    Dus voorlopig kan ik nog even lekker genieten:D

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Wow, 2 jaar! Respect meid!
    Fijn dat jullie beiden nog zoveel plezier beleven aan de borstvoedingsmomentjes. Lekker van genieten!

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd met je mijlpaal!

Even uit nieuwsgierigheid: krijg je veel 'commentaar' of valt dat wel mee? Bij ons in de vriendengroep ben ik momenteel de enige die (nog) bv geeft en krijg nu soms al commentaar of verbaasde reacties... En ik wil in ieder geval de 6 maanden vol gaan maken!!
    Ik ben niet van plan om het zo lang vol te houden als jij, maar je weet maar nooit... ;)

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Cool!

5. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Het commentaar valt mee, wel veel verbaasde reacties als ik het zeg. Heel eerlijk gezegd interreseert het met niet eens wat anderen er van vinden:D.
    Het enigste commentaar wat ik weet (is niet tegen mij gezegd maar tegen mij vriend) is van mijn schoonvader dat hij het maar vies vind, maar die is nu 70 en denkt meer aan iets sexueels erbij. Vriendlief heeft dat gelijk de kop in gedrukt en gezegd dat Jack daarom zo goed groeit en weinig ziek is omdat hij die antistoffen van mama mee krijgt.

En van plan om het zolang vol te houden hahaha, ik heb gewoon gekeken hoe het zou lopen en gelukkig ging het goed:)

6. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    toppie!~ik hoop dat zl hier ook lekker lang doorgaat!
    geef jij nog in de ochtend, of juist avond?

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik geef nog voor het slapen gaan en dat komt nu (in de periode dat hij niet veel wil eten s'avonds en in de middag niet meer wil slapen) goed uit. Hij gaat drinken en doezelt al heerlijk weg :D en ik heb niet het gevoel dat hij met lege maag naar bed gaat:D

8. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind die van de avond ook het lekkerst, voor mezelf maar ook voor zl.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je mijlpaal! :)

Deel Deze Pagina