Ik wil toch even zeggen dat ik trots ben op het feit dat Jack nog steeds 1 keer per dag met plezier bij mij drinkt Ik wilde eerst met 2 jaar stoppen, maar na lezen hier en gezien het plezier van Jack besloten dat hij zelf mag bepalen wanneer het genoeg is. Dus voorlopig kan ik nog even lekker genieten
Wow, 2 jaar! Respect meid! Fijn dat jullie beiden nog zoveel plezier beleven aan de borstvoedingsmomentjes. Lekker van genieten!
Gefeliciteerd met je mijlpaal! Even uit nieuwsgierigheid: krijg je veel 'commentaar' of valt dat wel mee? Bij ons in de vriendengroep ben ik momenteel de enige die (nog) bv geeft en krijg nu soms al commentaar of verbaasde reacties... En ik wil in ieder geval de 6 maanden vol gaan maken!! Ik ben niet van plan om het zo lang vol te houden als jij, maar je weet maar nooit...
Het commentaar valt mee, wel veel verbaasde reacties als ik het zeg. Heel eerlijk gezegd interreseert het met niet eens wat anderen er van vinden. Het enigste commentaar wat ik weet (is niet tegen mij gezegd maar tegen mij vriend) is van mijn schoonvader dat hij het maar vies vind, maar die is nu 70 en denkt meer aan iets sexueels erbij. Vriendlief heeft dat gelijk de kop in gedrukt en gezegd dat Jack daarom zo goed groeit en weinig ziek is omdat hij die antistoffen van mama mee krijgt. En van plan om het zolang vol te houden hahaha, ik heb gewoon gekeken hoe het zou lopen en gelukkig ging het goed
Ik geef nog voor het slapen gaan en dat komt nu (in de periode dat hij niet veel wil eten s'avonds en in de middag niet meer wil slapen) goed uit. Hij gaat drinken en doezelt al heerlijk weg en ik heb niet het gevoel dat hij met lege maag naar bed gaat