Nou, dat was mijn eerste keer dus, niet raak, ik ben vandag ongi geworden, niet ECHT verdrietig, want ik had al een gevoel dat het niet zo was, maar toch... Dus, mag ik morgen weer bellen voor de onderzoek weer, en beginnen weer opnieuw Niet leuk... Trouwens, een vraagje, ik had net en puregon opengemaakt, dat is misschien 3 weken geleden nu, of 2, mag ik die weer gebruiken voor de volgende ronde, of is die dan al oud? Hij is opengebroken, maar lig de hele tijd al in de koelkast...
Wat balen meid, niet gelukt! Toch veel sterkte! Bel je arts even over de Puregon...dan weet je het zeker! Liefs Elmo
Balen Trolljenta ook al had je het idee dat je het aan voelde komen...als die rot er zijn is het echt over en moet je je weer instellen op nieuwe ronde. Over je vraag over die Puregon....ik ben bang dat je die niet meer kan gebruiken...omdat hij dus al opengebroken is...maar zou anders je apotheek vragen...die weten dat vaak ook wel.
Ok, dat is heel erg jammer, want het is maar een dosis genomen van de fles, dat is toch echt verspilling! Het is mar 50 IE (het dat zo?) uit! En dan moet ik weer 141 euro besteden aan een nieuwe flesje! Ik heb nog niks terug van de zorgevrzekeraar, omdat mijn dokter/gyn niet doorgegeven hebt dat ik de medicijnen nodig had, dus ze had geen bevijs, stom he? Moet morgen toch bellen voor de uitgangseccho, dus vraag ik gelijk wat voor onzin dat is BAH! Nou ja, kan ik tenminste normaal en voluit voetballen morgen Lekker vel
Ja indd maar 28 dagen, staat ook in de bijsluiter. Maar ik gebruik nu ook puregon, had alleen een vraag. Zondag ben ik de hele dag ' de hort op' en pas laat thuis. Kan ik de spuit dan meenemen of moet ie in een koeltas ofzo liefs
Ik heb mijn doc gevraagd, en ik kon de puregon gewoon gebruiken Ik heb geteld, en het is 17 dagen geleden dat de verpakking was opengemaakt, dus dan is het wel goed, maar hij heeft mij NIET gevraagd hoe lang geleden die geopend is! Maar, het is wel goed, hij is op voor de 28 dagen nu Geen verspilling @ Jil77 Marjo83: Ik weet niet zeker, maar toen ik weg moest de vorige keer, heb ik gewoon een kleine koeltas megenomen, met een coolpack in, en de puregon pen in een doekje gelegd (zodat ie niet befroren wordt) Ik heb gewoon zo gedaan, voor de zekerheid Het is een kleine moiete
Nou, maandag FM gehad,en zoals ik al gedacht, om dat ik deze keer bijna niks gevoeld heb met de puregon, was het NIKS te zien, geen eitjes, helemaal niks Ik moest doorgaan met de puregon tot morgen (vrijdag) en dan een nieuwe FM :/ Ik heb al het gevoel dat het deze maand niks wordt, echt balen! Maar hoe is het mogelijk dan het echt NIKS is na 7 dagen puregon? De gyn zei dat ik dan deze keer geen reaktie had gehad op de puregon, maar warom vorige maand wel? Het is echt niet leuk
Ah wat balen Troljenta, echt onwijze k*t. Ik weet niet precies na hoeveel dagen ze wat kunnen zien. Ik ben vandaag weer op fm geweest en spuit vanaf vorige week dinsdag. Ik had een eitje van 15 mm. vanmorgen, dus heb wel langer gespoten dan 7 dagen. Hoeveel eenheden spuit jij en moet je nu meer gaan spuiten? Liefs en sterkte hoor!
Ik spuit nu 50, en vorige keer toen de ene gyn zag dat ik alleen maar éen eitje had, zei ze dat ik volgende periode (deze dus) 75 zou doen. Maar, toen ik bij de andere gyn was voor de uitgangsecco deze keer, zei hij dat ik gewoon 50 moest aanhouden! En ik heb nog niks gehoord over een hogere dosis. Nou ja, wat kan ik doen? Niks. Dus spuiten maar, en hoopen dat het nu wel wat is, anders komt het nog meer maanden *zucht*