Ik had hier al voorzichtig wat gepost, maar nu ben ik er dan echt ingerold. 4 december hebben we de intake bij de fertiliteitsarts. Ondertussen nog wat bloedonderzoeken en zaadonderzoeken. Mijn vorige gyn zei bij een inwendige echo letterlijk tegen mij, kijk dat zijn de eitjes, het ziet er allemaal netjes uit. Deze gyn kon uit zijn aantekeningen al precies halen dat ik wel PCO heb, terwijl de vorige gyn dat dus nooit tegen mij gezegd heeft. Na zelf wat onderzoek wist ik al bijna zeker dat ik pco zou hebben. Wat baal ik van die vent. maar ja, is nu niks meer aan te doen. We gaan nu dus de molen in. Hopen dat ik gauw met goed nieuws kan komen. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er snel zwanger zijn geraakt na clomid e.d. behandelingen. En hoe lang het duurde voor ze zwanger werden.
Jammer dat je de Medische molen ingaat. Ik wil je welkom heten onder deze topic. Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt. Heel veel succes meid. Groetjes Nancy
Helaas welkom hier meid, heb inderdaad al wel eens wat van je gelezen. Heel veel succes! Nou maar hopen dat de Clomid snel aanslaat. Ga je daar trouwens meteen mee beginnen? Liefs Elmo
Ik krijg nu direct geen clomid. Heb eerst een ander kuur, soort provera, maar dan een andere. Als ik evt toch zwanger zou zijn door een ongemerkte eisprong kan deze geen kwaad. Provera kan dat wel. Vandaar dat ik deze kuur heb, maar werkt verder hetzelfde als provera. Als ik daarna dan ongesteld wordt moet ik op de 3de dag bloed prikken. Een paar dagen daarna moet ik voor de intake. Dus het zal nog wel even duren tot ik echt de clomid e.d. krijg. Ze willen eerst onderzoeken of hubbie helemaal gezond is e.d. verder gaan ze mij ook nog onderzoeken, ik heb ook endometrios, dus ze willen ook kijken of mijn eileiders niet dicht zijn. Dus ben er nog even mee zoet. Ben er niet gelukkig mee en tot overmaat van ramp smsen vrienden van ons net dat hunt 2de op komst is. kan er vandaag nog wel bij. Nou ja, ik gun het ze van harte hoor, maar ik had liever gehad dat ze het morgen smsten. Maar goed, zij weten niet waar wij mee bezig zijn, dus zij kunnen het ook niet helpen. Bedankt voor jullie steun.
Hey meis, Ja, die berichtjes van zwangeren komen nooit uit hoor! Troost je, het schijnt normaal te zijn hoor, dat je daar moeite mee hebt. Ik hoop dat jullie het met Clomid afkunnen en gauw zwanger zullen zijn. Kan jij ook lekker gaan bellen en sms'en Liefs Elmo