Ja het lootjes trekken komt er weer aan dus moeten er weer verlanglijstjes worden ingevuld. Voor mij houd dat in dat ik 2 lijstjes moet invullen (Sinterklaas & Kerst) en elk jaar staan er dingen op mijn lijstje zoals tennisballen (voor de hond) en paardrijsokken maar nu er een kleine op komst is zijn er vast wel andere dingen die straks goed van pas komen. Iemand leuke ideeen?
Ik zou zeggen; neem je uitzetlijst erbij en staan vast genoeg dingen op die je kan vragen! Hier zijn momenteel met een flinke spuger de slabbers niet aan te slepen, maar sommige mensen met borstvoeding gebruiken ze weer helemaal niet. Dus wat niet aan te slepen is, is nogal persoonlijk. Hydrofielluiers gebruik je in begin ook mega veel, maar later als je kindje iets ouder is liggen ze weer stof te happen in de kast
hydrofiele luiers romper hema basic shirtjes hema hebben ze in allerlei maten luiers mt 1 of 2 monddoekjes slab fotoklappertje van nijntje ofzo. je uitzet luist inderdaad Voor mama' bio oil lekkere douche scrub hema bon evt. zwangerschaps kleding evt. zwangershaps ketting (proef) abo op een tijdschrift of los tijdschrift
Ik heb vorig jaar een fotolijstje gekregen om een echo in te doen. Verder inderdaad sokjes, rompertjes, hydrofielluiers (gebruik ik nog wel, maar dat is natuurlijk voor ieder verschillend) Manicuresetje. Een (proef)abonnement is ook een leuk idee.
- stretch rompers Hema ( zonder mouw, korte mouw, lange mouw...ook kleinste maatjes! - zachte broekjes, H&m heeft voor de kleinste van die leuke soort legginkjes(unisex) - LUIERS newborn - sokjes Bambino - Billendoekjes - Zwitsal lavendel lijn - Spuugdoekjes Zeeman -
Hier ook veel hydrofiele luiers en spuugdoekjes, anders blijf ik aan het wassen. Je kunt ook billendoekjes en luiers vragen, heb je eigenlijk nooit teveel van en daarnaast nog rompertjes en setjes kleding. Als je het in diverse maten vraagt, bv 56, 62 en 68 dan heb je alvast een klein voorraadje.
Ik heb zelf spulletjes voor de dagelijkse verzorging (luiers, doekjes, sudocrem, vaseline en manicurespulletjes) dubbel, één set in een mandje in de woonkamer en 1 set op zijn kamertje. Ik heb ook twee aankleedkussens. Dan hoef je niet voor alles naar de slaapkamer te lopen (ik hoef dan de trap niet op ). En verder de bambino sokjes van het Kruidvat. Ik zou niet teveel 0-3 mnd kopen, maar gelijk 3-6 mnd, anders knellen ze al snel. Maar dit zijn wereldsokjes.
Hydrofiele gekleurde luiers Die vind ik veel leuker als de witte... Spuugdoekjes, Lotion doekjes, luiers! Maar leuke dingen om ook te vragen; rammelaar voor in de box, muziekmobile, draagdoek....