Zit ik druk te bedenken wat ik voor moederdag voor mijn moeder nou weer moet gaan doen... Kado, kadobon, bloemen etc.. En ineens dringt t door....Ik ben nu ook een moeder en dus mijn 1ste moederdag WAUW....alleen ja tja...wat doe je dan?? Moet mijn mannetje dat onthouden? die 6dagen in de week werkt..of ga ik zelf iets ondernemen...tja..weet ik veel.... Mijn mannetje is aanstaande zaterdag jarig...en ik wilde dan via greetz een kaartje aan hem sturen namens onze dochter met een leuke foto dr op...maarja ook dan....wat doe je nog meer?? Iemand ideetjes??
Ik zou zelf niks voor mezelf doen voor moederdag, vind echt dat dat van vriendlief moet komen. Hier gebeurt dat dus niet wat ik heel jammer vind maar vind het geen rede om zelf iets te gaan doen. Hier werkt vriendlief ook ontzettend veel maar vind dat geen excuus.
Ik vind het ook geen excuus dat een man veel werkt, maar mijn eerste moederdag heb ik niets gehad, ja een dochter met dubbele oorontsteking en doodziek
Ik zou niet voor mezelf iets gaan regelen voor moederdag. Van mijn man hoef ik trouwens ook niets te verwachten, maar ik hecht er ook helemaal geen waarde aan, dus ik vind het wel prima.
wel bijzonder he, zo'n eerste moederdag! voor mij ook! mijn vriend is doodsbang dat hij het vergeet terwijl het mij niet zoveel uitmaakt of ik iets van hem krijg, ik hoef geen dure geschenkset of zoiets dergelijks! maar het zou wel leuk zijn als hij er aan denkt. als je bang bent dat hij het vergeet koop je toch voor jezelf een leuk bosje bloemen of een tijdschrift of iets anders waar je van geniet!
Ook mijn eerste moederdag! Ik zou alleen niet iets zelf regelen, dat mag mijn vriend doen. Hopelijk vergeet hij het niet, want dat zou ik erg jammer vinden (heel subtiel help ik hem wel te herrinneren hoor ).
Ik zou 'm er gewoon aan herinneren, eerst een beetje hinten en als 't niet aankomt, dan gewoon zeggen dat het je eerste moederdag is en dat een kleinigheidje wel erg leuk zou zijn
misschien even je man subtiel aan herinneren... of tegen je kind zeggen (zodat hij het hoort) ik ben benieuwd wat jullie gaan doen voor moederdag... Mijn man heeft zich de eerste keer ook een beetje makkelijk vanaf gemaakt. Nu is het binnenkort de 3e keer maar hij er nu wel van doordrongen dat iets mag doen. En anders blijf ik de rest van de week in bed liggen... mag hij lekker alles doen.
Hier ook mijn eerste moederdag.. Ik gok dat vriendlief niet eens weet wanneer dat is, dus ik zal week ervoor wel subtiel laten vallen dat dat er aan komt, dan is het aan hem om er wat mee te doen of niet..
Hier ook mijn eerste moederdag. Maar in tegenstelling tot jullie wil ik niet dat mijn man "iets" doet. Ik ben toch zijn moeder niet! Ik wacht heel geduldig tot mijn zoon dalijk oud genoeg is en iets voor me maakt op de peuterspeelzaal of op school! Iets kopen vind ik ook echt de grootste onzin die er is, had er vroeger ook altijd al een hekel aan om voor mijn eigen moeder iets te "moeten" kopen omdat het moederdag was. Het was toch ook nooit kindjes dag zei ik dan gefrustreed Nu is mijn moeder het al gewend en zeg ik gewoon dat ik van haar hou en haar waardeer! Dat vind ik het hele idee van moederdag! Je moeder laten weten dat je haar LIEF vind! En niet de winkeliers spekken met weer een commerciele "feestdag" Sorry hoor dames als ik jullie moederdag spemming hiermee omzeep help, maar zo denk ik erover. Nogmaals als hij dalijk iets kan knutselen ofzo super leuk! Maar er geen geld voor uitgeven!
Hier ook mijn eerste moederdag! Ik heb gewoon gezegd wat ik een heeeel leuk kado zou vinden voor moederdag.. En een week van te voren zal ik nog een keer laten vallen dat het bijna moederdag is!
kreeeg vorig jaar bi mijn 1st moederdag,2 wk na mn bevalling,een mi moneda ketting compleet met pendant in t zilver met de babyvoetjes vond ik erg lief van mn ventje en ja hij werkt ook veel.. ik zeg t wel altijd tegen hem wanneer we een belangrijke datum hebben haha.. groetes gemma
Dit is mijn 12de moederdag,mijn oudste is net 12. Ik heb altijd zelfgemaakte spulletjes gehad van mijn 2 zoons,dat vind ik het mooist en leukst om te krijgen,juist omdat ze dat met liefde maken en die gezichten zo trots als ze het geven,daar kan geen duur kado uit de winkel tegenop.
Wauw wat een verschillende meningen hihi Ik hoef ook geen groots kado ofzo hoor...al maakt ie een leuke foto of een tekening met een handafdrukje ofzo...als ik niets krijg is dat ook ok... T neemt niet weg dat t wel mijn 1ste mama-dag is dus op zich is dat ook al heel speciaal MEt of ZONDER kadootje iig bedankt voor jullie reactie
Hier ook eerste moederdag. Ik heb het in de agenda van onze telefoon gezet en een week van tevoren krijgt hij een melding . Zoontje gaat naar kdv. Dus een mooie tekening ofzo zal er heus wel komen. Ook al gekregen met mijn verjaardag en valentijn.
Hier ook eerste Moederdag Wel leuk hopelijk Vanuit mijn familie doen we er altijd aan met een kleinigheidje of als kind vaak een tekening ofzo Mijn schoonfamilie totaal niet... Die geven elkaar amper wat met verjaardagen dat vin ik nog maar moeilijk te begrijpen... Dus ben benieuwd hoe t hier gaat... Of er wat van komt... Zal t uiteraard als velen hier een weekje van te voren laten vallen en ff in zijn mobiele agenda zetten
je kunt altijd eens een hint geven dat het bijna moederdag is. Rond omcirkelen op de kalender in zijn agenda. Mijn zoontje heeft bij de gastouder vorig jaar iets gemaakt voor papa en had een klein kadootje gekocht namens hem: een lief boxershort met leuke tekst. Voor moederdag kreeg ik zowaar een bedel voor aan mijn armband namens mijn zoontje. Voor mijn verjaardag dan weer niks was meneer vergeten....
Hier ook mijn eerste moederdag... En ik herinner niks subtiel haha Zit nu al vergeet je niet dat et in mei moederdag is! Verwacht nijs bijzonders ofzo maar een dagje uitslapen en een ontbijtje ofzo vind ik wel fijn
Ik hoef ook geen groot kado hoor. Gewoon iets kleins. En ja ik wil iets van mijn kids, maar ja, die zijn nog te klein dus papa zal ze moeten helpen met het uitkiezen en maken en het ontbijtje. Als hij niks doet zal ik echt kwaad zijn. Dan doe ik echt niks meer. Maar dat is vooral omdat hij dit jaar met mijn 30e verjaardag helemaal niks heeft gedaan. Is gewoon voorbijgegaan (afgezien van de slingers die ik zelf gehaald en opgehangen had). En daar was ik al erg pissed over.