Ook hier de eerste moederdag. Vergeten zal mijn man denk ik niet,aangezien wij altijd samen cadeautjes kopen voor onze moeders. Ik hoef ook niks groots,ben al blij met een ontbijtje op bed of een dagje lekker niks moeten. Maar ts meschien is het een leuk idee dat je samen iets met je moeder gaat doen?? Bijv. een dagje sauna ofzo?? Zo heb je meteen een leuk cadeau voor je moeder en verwen je jezelf ook meteen
Mijn man duikt ieder jaar met de kids de keyken in voor een heerlijk ontbijt ( ip bed) ik krijg ook altijd een klein cadeautje, ( badschuim, oorbellen, kledingbon....) dit jaar krijg ik een nieuwe voedingsbh haha soms moet het gewoon nuttig zijn! Maar het mooiste zijn toch de werkjes van de kinderen, vorig jaar de hele moederdag met een veel te groot heren t shirt gelopen geschilderd door mijn oudste dochter! Geweldig trots was ik.
Eeey, leuke tip om dan gwoon moederdag met me moeder te vieren...betaal ik voor me moeder en mijn vriend voor mij Uiteindelijk betaal ik t dan ook zelf (gezamelijkerekening ) Maarja gaat om t idee dan he.... Stiekem verwacht ik toch..dat hij er iets mee zou doen maarja verwachtingen lijden dan weer tot teleurstellingen...als plukt ie een bloemetje uit de tuin... Mijn vriend is morgen jarig en heb hem een kaart gestuurd via greetz met een hele grappige foto van onze meis en dan ook namens haar...vanavond even een aardigheidje voor hem halen...maaaar wat...