Boterhammen

Discussie in 'Voeding' gestart door Meijke, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb een broodmonstertje, heerlijk vindt ze het :D!

Ze krijgt nu 180/6 + 3 pap als ontbijt, 9.00 fruit en om 11.30 brood + 120/4, tussendoortje + thee/diksap/water, avondeten en dan 180/6 voor het slapen gaan.

Ik geef altijd 1 boterham, maar vandaag dacht ik, ik kijk eens hoeveel ze lust. En er zijn bijna 2 op :$! Niet hele grote bammen, maar toch.

Hoeveel geven jullie? Is 2 niet teveel voor zo'n kleintje van 10 mnd?

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Prima toch? Hier at de kleine man met een maand of 7/8 al 2 boterhammen op.

3. liefste80

liefste80 Lid

27 okt 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    lijkt mij ook prima...ze geeft vanzelf wel aan hoeveel ze wil. Bij mijn dochter is het de ene dag 1,5 boterham, dan weer 2 en dan weer 2,5....

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Mijn dochter krijgt hier tussen de middag ook al sinds ze 8 maanden was twee boterhammen. Als ontbijt geef ik haar 1 boterham. Als ik haar namelijk pap gaf en ik ging zelf ontbijten wilde ze mijn brood hebben:D. Dus 3 boterhammen per dag

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje van 10 maanden eet ook 2 boterhammen

6. Hester

Hester Niet meer actief

Onze baby eet ook graag boterhammen, ik geef max 2 achter elkaar maar hij zou graag meer willen. Prima toch? Ik doe er niets op, hij eet ze gewoon zo.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    En jij houdt niet van pap? :D

8. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thijs eet alles, en dan bedoel ik ook echt alles. Hij heeft geen rem en gaat gewoon door. vervolgens komt natuurlijk alles er aan de bovenkant weer uit (heel fijn...) dus ik heb besloten wat, hoeveel en wanneer hij eten krijgt. Ik hou de hoeveelheden aan die geadviseerd zijn door het voedingscentrum. Thijs is altijd boos als zijn eten/drinken op is, maar als ik hem meer geef trekt hij vervolgens een kotsspoor door de woonkamer. Dus hij heeft pech, op is op en meer krijgt hij niet. Ik kan jouw situatie niet inschatten en weet dus ook niet of jouw kindje die 2 boterhammen nodig heeft. Ik zou het gewoon proberen en als je kindje te zwaar wordt kun je het altijd nog naar beneden bijstellen.

Deel Deze Pagina