dag 3 37.1 ongesteld dag4 36.9 ongesteld dag5 36,5 ongesteld dag6 36,8 ongesteld dag7 36.8 gevreen dag8 36,4 dag9 36.8 gevreen dag 10 36.8 dag 11 36,7 dag 12 36,8 =vandaag geef aub je mening
Het heeft niet zo zeer met de hoogte van je temp te maken. Om een ei vast te stellen moet je temp minimaal 3 dagen hoger zijn dan de 6 dagen ervoor. Aangezien dag 12 nog best vroeg is en ik geen echte verschillen in je temp zie, is er nog niks gebeurd.
denk dat het nog te vroeg is voor een eisprong, maar wat is je cyclus normaal? Hoeveel dagen bedoel ik? Wat ik heb begrepen moet je temp enkele tienden omhoog schieten na je eisprong. Denk dat je nog effe door moet tempen! succes!
het hagel, het hagelt! grote korrels HCG! zo geweldig lekker.... HCG! hoi meiden, kom even strooien! met mij alles goed, behoorlijk misselijk en moe, maar verder prima! kus rensie
ik denk dat je nog even moet doortempen zodat je een goed resultaat krijgt van wanneer je eisprong is en je lf, en met een beetje geluk ben je gewoon deze maand zwanger