Hey meiden, Moet even me zenuwen kwijt hoor.... Morgen om 15.30 hebben we de 20 weken echo!! Ik kijk er natuurlijk al een tijdje echt naar uit, maar sinds een paar dagen begin ik het toch wel erg spannend te vinden. Ben s'nachts ook elke keer heel naar aan het dromen, echt niet zo leuk..... We willen ook heel graag weten wat het gaat worden, daar kijken we uiteraard erg naar uit! Hoop gewoon dat alles goed is en dat we lekker ontspannen naar ons kindje kunnen kijken. Ik moest het ff kwijt hoor..... liefs Alinda
Heel herkenbaar hoor! Ik heb morgen ook mijn 20 weken echo en ik vind het ook spannend. Veel succes morgen en geniet ervan!
Zo herkenbaar!!! Wij hadden vandaag ook de 20 weken echo. Hoewel ik er nu minder tegenop zag dan de eerste termijnecho, vond ik deze toch ook wel spannend hoor! Je wilt er vanuit gaan dat alles okee is, maar houdt toch ook rekening met een andere boodschap. Gelukkig verdwenen die zorgen tijdens het onderzoek al snel... Bij ons was alles goed. Voor zover ze dat kunnen zien dan, maar er is in ieder geval niks geks gevonden en alle metingen vielen netjes binnen de marges. Toch wel een opluchting. Hoop dat bij jullie ook alles okee is!
Spannend hoor. Heel veel succes morgen en geniet er van. Als het goed is komt je kleine lekker lang in beeld
Ik ben zo benieuwd!! Nog even de dag doorkomen nu..... we mogen om 15.30, dus nog even geduld hebben.
Ik ben lekker bezig in huis, dus dan gaat de tijd ookwel lekker snel en voor ik het weet is het dan 15 uur en komt mijn man thuis en kunnen we op weg naar de echopraktijk!!!
Nou het zit er weer op!! Wat gaaf om te zien zeg! Alles was goed, voor zover ze het kon zien. En het word een MEISJE!!! We moeten alleen dinsdag weer terug omdat ze erg eigenwijs was en helemaal dwars lag. Ze kon het uiteinde van de ruggenmerg niet goed zien, vandaar. Nou vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg...
wij hadden vandaag ook de 20 weken echo, en ook bij ons was alles goed! Ooooo wat een opluchting is dat!! Ik zat echt met klamme handjes hoor! En iedere keer als ze (voor mijn gevoel iets TE) lang op 1 punt naar het beeldscherm bleef staren, dan raakte ik helemaal in de stress! Wel zei de echoscopiste dat ons meisje waarschijnlijk al vanaf het begin in stuitligging ligt, en daardoor een wat afgeplat hoofdje heeft. Hpelijk draait ze zich snel om, zodat haar hoofdje zich kan herstellen.....
ik had vandaag mijn 20 weken echo alles was goed , liggen mooi op schema , kleintje lag vorige keer dwars nu in stuit dokter denkr voor 75 % een meisje
wat fijn yolandake alleen wat minder dat je niet genoeg zekerheid heb met wat t nou precies is een meisje of jongen hihi
ik ga gewoon al uit van meisje hoor heb al vanaf dat ik zwanger ben dat voorgevoel , en verschillende geslachtskalenders geven ook meisje weer