Hallo allemaal! Ik ben al een tijdje aan het meegenieten van alles verhalen op de forums. Ben zelf nog niet zwanger, maar wil het wel erg graag. Pas getrouwd, dus nu houd niets mijn kinderwens meer tegen! Alleen heeft mijn man er nog niet zoveel vertrouwen in. Hij wil ook ontzettend graag kindjes, maar hij studeert nog. Over 2 jaar is hij klaar met bachelor en master. Hij is bang dat hij te weinig aandacht heeft voor zijn studie als er eenmaal een kindje is. Dit dacht hij ook over trouwen, maar dit is allemaal goed gegaan. Ben dus ook bang dat hij meer angstig is voor het idee dat hij voor een kleine hummel moet zorgen. Weet dus niet zo goed wat de échte reden is. ii weet alleen dat hij ook heel graag kids wil. Ik wil hem gewoon niet pushen, maar ik zie overal baby's, zwangere mama's etc.. Ook speelt de financiële kant zeker een rol. Maar ik denk altijd maar; je kan het zo duur maken als je zelf wilt! Afijn; een heel verhaal waar ik ook graag jullie mening over wil! Liefs.
Welkom! Poeh, moeilijke keuze. Ik kan me de kant van je man wel heel goed voorstellen, maar jouw kant ook. Ik zat zelf tussen beiden in. Al vanaf jongs af aan wil ik al moeder worden. Ik heb alleen heel bewust gewacht totdat we in een goede stabiele fase van ons leven waren totdat er ook daadwerkelijk een kindje kwam. Ik ben er blij mee. Het geeft me net wat meer rust. Praat er vooral veel met je man over en wat is nou 2 jaar op een heel leven?