me ovutest was 8-2 positief(ook heel veel krampen gehad) 9-2 niet getest. 10-2 negatief. 11-2 positief nu begrijp ik het echt niet meer vanavond gaan we gewoon lkkr aan de klus. ik raak helemaal in de war van die gekke testen. kunnen jullie er een btje wijs uit worden? de onderste is vers van de pers.
Ik vind alleen die van vandaag positief. Die van de 8e is het bijna, maar LH was nog in opbouw. Dus nu flink aan de klus!
Hee jenn, ik gebruik deze testen ook maar kan er ook ineens geen wijs uit worden. Andere cycli had ik altijd maar drie nodig maar ben nu begonnen op cd 13 en die leek gelijk al positief. Daarna werden ze lichter en toen weer wat donkerder.. en nu leek hij afgelopen zaterdag cd 16 weer positief. Heb er zondag nog 1 gedaan cd 17 en die was weer lichter. Ik ben nu maar gestopt want kan er niks mee. Vind het wel raar.. normaal had ik hier nooit geen last van. Succes!
Ik heb juist het probleem dat ik van dag 9 tot dag 24 geen positieve test krijg. Doe het 2x daags had wel op dag 9 vruchtbaar slijm (snot) kan hij op dag 8 zijn geweest? Op iedere test zie je wel een tweede streep maar heel licht vergeleken met de controle streep. Lastig! Ook vind ik het raar dat ik al 2 dagen menstruatiepijn heb en baarmoeder laag zit dus neem aan dat hij geweest is maar niet te zien op mijn testen Ik test juist om niet op mijn vruchtbare dagen te s*xen omdat, ik mijn spiraal niet meer vertrouw na vorige maand
ook irritant zeg. ben blij dat ik niet enige ben die er last van heeft ik zit net wer naar me rijtje te kijken en opgedroogd lijkt de laatste test heel veel op die test van 8-2. pfff echt om jezelf hoofdpijn van te bezorgen zeg zo ziet het er nu uit
Na zeven dagen positieve (digitale) ovutesten weet ik één ding: ik stop ermee! Om stapelgek van te worden. Mijn gyné zei me vandaag dat ze echt niet betrouwbaar zijn... Gewoon de natuur zijn gang laten gaan, lekker klussen en ik zal het wel zien aan mijn temp wanneer mijn eisprong geweest is
Haha ik ben er ook wel klaar mee maja ik maak ze nog wel ff op wie weet mocht het deze ronde niks worden probeer ik het de volgende ronde nog 1 x tja de natuur ze gang laten gaan heeft de afgelopen 10 maanden ook niks geholpen dus dacht probeer het zo Tempen ja is het ook veel duidelijker maar ik kwam daar ook niet wijzer uit. Stond altijd verschillende tijden op en ik had altijd 2 stijgingen in me temp zo irritant dus was nog niet 100% cker. Nu stan ik elke dag om 6 uur op maar ach nu vergeet ik het heel vaaket me duffe kop
Pff ja, irritant zeg. Mijne worden ineens ook helemaal niet zo donker als normaal. Hier is mijn rijtje.. krijg het trouwens niet echt heel duidelijk op de foto maar die van cd 12 & cd 16 zijn ongeveer dezelfde kleur. Edit: heb op cd 16 twee testen gedaan: 12.00 u en 22.00 u. Die van 12.00 u was het donkerste. Die van cd17 zit er niet bij.. paste niet op het papiertje maar die was weer lichter.
Heel vreemd dat het zo uiteen kan lopen die testen. Je gebruikt ze om meer duidelijkheid te krijgen en je blijft met meer vragen zitten pfff op de foto zie ik het idd heel moeilijk maar ze zijn idd niet erg donker En ik zie net dat ik heel veel witte afscheiding en het is plakkerig daar kunnen de zwemmertjes toch niet in overleven( lekker onsmakelijk ik weet het sorrymaar vraag het me af)
Als het plakkerig is en jij kan er draden mee maken tussen jouw vingers is het vruchtbaar slijm. Daarin blijven de zwemmers goed in plakken Ik verlies dus een sliert snot lijkt op rauw eiwit op dag 9 dat is pas onsmakelijk en geen idee of dat nou het vruchtbare slijm is?
ik kan er geen draden van trekken tis net secondelijm nog een reden waarom ik lkkr in de war ben stomme ovutesten vanavond nog 1x klussen en dan geen ovutesten meer en lkkr klussen wanneer we zin hebben. als we het vanavond niet doen en ik ben niet zwanger kan ik mezelf einde van de maand wel voor me kop slaan whaha oke jij wint dat is pas onsmakelijk hihih
ik kon me toch niet inhouden zonet was nieuwsgierig of ie inmiddels lichter zou zijn dit is het resultaat van mij mag ie nou wel lichter worden deze is iig 1000% cker positief whahah
Die is echt positief!! haha Ik nog steeds negatief dag 25 en heb dezelfde testen als jij Op welke dag zit jij nu?
ja echt he. en het stomme we hebben gister niet meer geklust waren allebei in slapen gedonderd waren zo moe whahah dan vanavond maar. ik weet niet op welke dag ik precies zit ik had eigenlijk 25 januari ongi moeten worden maar niet geworden zwangerschapstesten bleven negatief dus vandaar de ovutesten ff snel gerekend zit ik nu volgens mij op cd 47 volgens mij.
we ruilen wel van testen geef mij nu maar die lichte testen mag jij die donkere hebben weten allebei waar we aan toe zijn haha
Jeetje ben jij al zolang aan het testen Weet jij zeker dat jij niet zwanger bent wanneer heb jij voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? Hoop zo voor je dat het raak is anders heb jij opeens wel een hele lange cyclus toch?>