Nee niet bij Frans , maar bij mezelf thuis. Ik drink echt heel veel koffie, en dat komt eigenlijk door m'n mannetje. Hij drinkt echt de hele dag door zwarte koffie en ik doe gezellig met 'm mee. Dat wil dus zeggen dat we zo'n 12 bakken koffie op een dag drinken, hij nog meer! Nu merk ik af en toe dat m'n hart wat sneller slaat dan normaal en ik denk dat dat ook wel eens met de hoeveelheid koffie te maken kan hebben. Hoeveel koffie drinken jullie op een dag? En hebben jullie er last van? Liefs Nies
t schijnt trouwens ook dat veel koffie drinken de een zwangerschap niet bevordert, WOW wat drink jij veel zeg! Na 1 heb ik al hartkloppingen!
Ik ben ( nog ) niet zwanger en als ik dat zou zijn dan zou ik niet zoveel koffie drinken. En ik geloof dat ik nu maar ga halveren want die hartkloppingen zijn ook niet fijn. Es kijken of het minder word als ik minder koffie drink!
12 kopjes koffie, jeetje. Nee ik drink 1 kopje koffie per dag en dan van de senseo. Andere koffie drink ik niet hou ik niet van.
Ik drink ook alleen senseo Dus er gaan hier heel wat pads doorheen, gewone koffie lust ik nu niet meer. Ik drink trouwens wel met melk en twee zoetjes :-s Liefs Nies
oefff 12 das veel zeg waar laat je dat allemaal drink zelf tussen de 2 en 3 bakjes senseo over heel de dag, zo wie zo smorgens om even goed wakker te worden en vaak eind van de middag vlak voor ik naar huis moet rijden van mn werk om tenminste even geconcentreerd te blijven.
Ja waar ik het laat, het is zo'n gewoonte geworden. S'morgens als ik opsta 1 bakkie, dan de kids naar school brengen en dan nog 2 bakkies. En dan wat later op de ochtend nog 2, dat zijn er al 5 en dan is de morgen net voorbij. Maar ik ga het anders doen, gewoon 's morgens 2 bakkies, 's middags twee en 's avonds twee. Das al de helft minder
hai ik drink maar 3 bakkies per dag ook van die senseo en dan hazelnoot smaak heerlijk is dat. maar 12 das echt veel groetjes annegie
12 koppen koffie! haha meid, vind je het gek dat je kloppingen krijgt! hahahaha Nee, doe inderdaad eerst maar eens halveren, of je neemt idd caffeinevrij, dat moet je wel gaan helpen.
Nou ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij zwanger bent! Een van mijn eerste symptonen was dat ik geen koffie meer kon ruiken of drinken! gatver! terwijl ik er zo gek op was (dronk niet zoveel als jou maar toch ) Aangezien ik weet dat het niet bevordelijk is om(te veel) koffie te drinken was ik hier niet echt rouwig om. Nu mn zwangerschap op het einde loopt drink ik af en toe weer 1 per dag als ik zin heb... Mn eet en drink lust begint namelijk weer vrij normaal te worden en zo'n koppie koffie is wel ff lekker vooral s'morgens... Ook scheelt het bij mn stoelgang want die ging al steeds moeizamer maar sinds ik weer wat koffie drink gaat het weer goed!
Ik zou als ik jou was het igg langzaam af bouwen als je nl. te snel gaat minderen kan je last krijgen van behoorlijke hoofdpijn, trillingen etc.. Maar 12 bakken koffie per dag is volgens mij iig niet echt gezond (en blijkbaar vind je lichaam het ook niet echt prettig), dus afbouwen is geen slecht plan . Voor mn zwangerschap dronk ik echt genietend rond de 2 a 3 kopjes per dag (ook Senseo, wat zijn we toch verwend he) nu lust ik het dus echt niet meer.
Ik drink elke ochtend 1 koffie (Senseo) bij mijn boterhammetjes In het weekend soms ook eentje na de middag met een lekker taartje erbij Als je zwanger bent of wilt worden, raden ze aan om max. 2 tassen koffie of 2 blikjes cola te drinken per dag. Groetjes Kirby
Vroeger dronk ik helemaal geen koffie en moet zeggen dat ik wel makkelijker naar het toilet kan gaan sinds ik elke dag een kopje drink.
Jeetje zeg, ik ben dus echt de enige die zoveel koffie drinkt Ik ga echt halveren hoor Ik begin morgen !
Slaap jij nog wel 's nachts? Goeie genade, 12 bakken, echt veel , je moet het maar lekker vinden... Ik drink ongeveer 3 kopjes per dag, en verder kruidenthee, ook heerlijk! Groetjes, Anakin.
Nou Anakin, om heel eerlijk te zijn... als een blok Maar eerlijk is eerlijk, in slaap vallen is wat moeilijker. Heb net al tegen mannetje gezegd, en nu is het klaar hoor met die koffie! Ik heb het bakkie na het eten overgeslagen en drink vanavond geen koffie meer. Ik ga zo lekker een glas Taksi nemen en dan vind ik het wel goed. Dan pas morgenvroeg weer! Zit er trouwens ook geen caffeine in thee? Want anders ga ik daar gewoon wat meer van drinken. Liefs Nies
Dat was eigenlijk het eerst wat ik aan de huisarts vroeg toen ik zwanger was, mag ik nog koffie drinken? Gelukkig vertelde hij me dat ik dat nog mocht, maar dat ik geen litersss moest gaan drinken hahaha Dus nu drink ik gemiddeld zo'n 3 a 4 koppen koffie op een dag heerlijk een senseo met warme melk Daar kan ik zoooo van genieten.... Maar 12 koppen koffie is wel erg veel, als je straks zwanger wordt krijg je last van afkickverschijnselen als je dan zoveel moet minderen dus als ik jou was zou ik vast een beginnetje maken en het aantal proberen te halveren.. Succes!
Ik drink helemaal geen koffie... Thee wel vooral als ik aan het werk ben gaat een pot thee er tussen 7 en 9 uur wel in! Heerlijk!