Herkenbaar??? Na een curattage, graag reacties

Discussie in 'Miskraam' gestart door aankomendemama, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hee meiden,

Ik ben 23 juni gecuratteerd na een zwangerschap van 8,5 week. Nu heb ik de afgelopen maand al vanaf dag 20 van mijn cyclus last gehad van menstruatie-achtige krampjes en een trekkerig gevoel in mijn liezen. Ik werd op dag 30 keurig ongesteld, minder dan doorvoor maar wel heel lang, maar vond die krampjes wel erg raar en erg vroeg. Heb er verder geen aandacht aan besteed.
    Nu zit ik op het moment op dag 18 en heb vanaf dag 15 wéér deze krampjes en trekkerig gevoel in mijn liezen. Dag 16 nergens last van gehad en gister en vandaag is het weer volop aanwezig. Herkend iemand dit toevallig en zou dit een gevolg kunnen zijn van de curattage. Ik heb hier immers nog nooit last van gehad voor de curattage. Maak me best wel een beetje zorgen??????????

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja ik vind het wel herkenbaar, al kan ik niet meer precies zeggen in welk deel van de cyclus dat was. Ik heb me nog zeker 3 cycli anders gevoeld en met een buik alsof die van een ander was en vreemde krampjes/steekjes. Was de 4e ronde, toen het weer normaal voelde, ook weer zwanger.
    Nu was ik meteen weer zwanger maar heb ik ook een veel minder vreemd gevoel gehad, ook minder kramp naderhand en geen steekjes...
    Ik denk dus zeker dat het duur de curretage kan komen...

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ook ik herken het. Heb dat nu ook. Voel me er zo onzeker door, bah. Zou het echt door de curretage komen?

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik kan het me niet meer herinneren maar het is ook 3 jaar terug ik weet wel dat mijn cyclus eindelijk goed liep daarna maar dat kwam denk ik doordat ik 20 kilo kwijt was in 3 mnd. Nu in afwachting of ik vrijdag curettage krijg ik denk het wel. Zie er niet tegen op en ik ga kijken of ik daar ook last van ga krijgen.

Meides ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn.( ook voor mijzelf:D)

@Loki09: Van harte met je zwangerschap spannend hoor gaat gewoon goed komenxxx.

xxxsnelly

5. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Ik heb morgen een afspraak staan bij de dokter. Het is bij mij vooral 's avonds het ergst. Heb gister gewoon met een kruik in bed gelegen! Ach ja we zien het wel! Als ik morgen iets nieuws van de dokter hoor zal ik het hier melden, alleen verwacht ik dat hij zegt dat het tijd nodig heeft!!

6. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik herken het ook hoor, na de curretage nog 2 rondes last gehad van krampen, steken, van alles anders dan wat ik gewend was. Ook was mijn hele cyclus om zeep, van keurig 28 dagen zat ik ineens op dan weer 38 dan weer 42 dagen. 3e ronde weer zwanger gelukkig, maar was wel heel erg vervelend, je denkt dat er van alles aan de hand is, je lichaam doet raar en je hebt net zo'n enorme teleurstelling achter de rug... niet fijn! Succes, hopelijk ben je snel weer zwanger, dan zijn dat soort kwaaltjes in ieder geval weer even voorbij!

Deel Deze Pagina