Gefeliciteerd, het zal bij mij nog lang duren voor ik die 5000 haal, maar elk berichtje is een stapje dichterbij...
{|= {|= =D> =D> =D> Wauwie.....Nou, Nies, vertel..... wat gaat er nu door je heen? :-k \/ \/ \/ \/ She is the champion, my friends {|=
ik heb er eigenlijk niet zo naar gekeken naar die berichtjes... nu let ik wel meer op.....hihi. wel geinig. wat tikken we eigenlijk veel he,,, maar gefeliciteerd he xx
Whahahaha...dit is nou de reden dat ik al 5000 berichten heb weg geschreven...jullie zijn gewoon allemaal lekkere gekke dozen ! En nee Natas, jij spant de kroon, jij bent de mega ouwe hoer van het stel hehehe! ( Deb!....doortiepen, Miep!...Het moet te doen zijn, 8) ) .... En verder, dank jullie wel lieverds voor de felicitatie's...Indigo, er gaat zoveel door me heen, IK HEB ER GEEN WOORDEN VOOR ! Keep the soul alive...thank you! =D>
Indigo pinkt een traan van ontroering weg en buigt haar hoofd voor de one and only NIES...... Applaus mensen, applaus =D> =D>
Nies, deel je ook al handtekeningen uit dan? Na zoveel berichtjes wordt je echt een beroemdheid hier! Op naar de volgende 5000! ! !
Jemig, en dan ook nog eens binnen een jaar! Binnen 10 maanden zelfs! Wow! Maarre, van harte....op naar nog heel veel berichtjes!