hoi meiden! ik heb kaarten gewonnen voor de hhb ... en nu wil ik hier graag heen met mijn zusje.. Maar nu mijn vraag.. zij heeft een kleintje.. en de kinderwagen moet dan mee.. Hebben jullie hier ervaring mee? Op welke dag is het er het meest rustig? Tnx!
Leuk dat je kaarten hebt gewonnen! Ik ben jaren naar de HHB gegaan en vond het altijd erg gezellig, maar 'rete' druk hoor! Een kinderwagen zou wel lukken, maar ik denk dat je je op een gegeven moment erg gaat frustreren omdat de drukte maar niet op lijkt te houden! Een draagzak zou een veel betere optie zijn, maar ik weet niet hoe lang een kindje daar aaneengesloten in mag? Mijn advies; wanneer je zus evt een oppasadres kan regelen, dan zou ik daar voor gaan. Geen gerommel voor jullie en het kindje, en jullie hebben een fijne zussendag! grt.
hallo, inderdaad top dat je kaartje hebt gewonnen, maar ben het wel een beetje met esser eens, ben zelf er al n paar keer geweest en het is echt super druk op de hhb ik persoonlijk zou het niet doen met een kinderwagen,teveel mensen die er tegen aan lopen enz enz, op de 9maanden beurs zie je wel meer kinderwagens hoor en heb je ook ruimtes om te voeden en te verschonen maar op de hhb zelf is het vrij druk en soms duwen etc . succes in ieder geval en hoop dat jullie een oplosing vinden en een fijne dag hebben. groetjes sabrina
Ik ga ook (al heb ik geen kaartjes gewonnen, helaas) en ik heb begrepen dat het gewoon elke dag erg druk is. Dus heel clever thinking dat je een oppas hebt ingeschakeld! Groet van Kiki
Ik ga oooooookkkkkk..... al sinds mn 16e maken mn ma en ik, sinds kort ook mn zusje, er een vrouwendagje van,... dan gaan we helemaal los...haha..stelletje leiperd bij elkaar... Het is idd elke dag hartstikke druk druk druk...heb geen ervaring met kinderwagens...maarre ik zou het niet doen!
Mij niet gezien hoor om daar rond te lopen. Pff...moet er niet aan denken, al kreeg ik er geld bij. Maar goed dat jij die kaartjes hebt gewonnen en niet ik In ieder geval veel plezier.