Ik ben al een aantal weken op zoek naar het boek "Mijn 9 maanden dagboek" van Pauline Oud, maar bijna overal blijkt hij niet leverbaar te zijn. Ik ben al bij een paar Bruna-winkels wezen kijken, maar helaas, daar hebben ze hem niet. Bij bol.com hebben ze hem ook niet. Bij Prenatal hebben ze hem ook niet. Iemand een idee waar hij nog te koop is op dit moment?
Mijn 9 Maanden Dagboek, Onbekend, Boeken, Gezondheid- & Psychologieboeken, Opvoeding- & Zwangerschapsboeken, 9789059648555 | ECI boeken, muziek, films en games Besteltijd is wel twee weken. Je kunt hier gewoon online kopen net zoals bij Bol.com met een acceptgiro dus bij levering of gewoon met ideal. Je zit nergens aan vast ofzo, ik hoop hier wel vaker zo en heb het Negen Maanden dagboek hier ook besteld!
Bedankt voor de links dames! @blondi: Heb jij goede ervaring met deze webwinkel? Wel erg interessant dat hij afgeprijst is en dat het boek als brievenbuspost word verzonden.
Ik weet dat je hem bij bol.com kan bestellen, maar hij is op dit moment niet leverbaar (en dat is al een aantal weken zo). Het boek vind je zelfs niet als je met de zoekfunctie zoekt bij bol.com. Ik denk dat ze hem eruit hebben gehaald omdat hij niet leverbaar is. Maar ik wacht even op blondi haar reactie, want dan bestel ik hem gewoon bij kadootjesvoorkids. Nog goedkoper dan bij bol.com ook.