Mijn (afschuwelijke) bevallingsverhaal.

Discussie in 'De bevalling' gestart door anja1969, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dit is met afstand het meest heftige verhaal wat ik ooit heb gelezen! Maar ben blij dat ik het heb kunnen lezen, want dat betekent dat jij hebt kunnen vertellen!
    Hoop dat je inmiddels weer enigsinds herstelt bent en van je mannen kunt genieten!
     
  2. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje wat heftig! Meid veel succes en sterkte met herstellen en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zoontje!
     
  3. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Allemachtig, wat een bevalling. Allereerst gefeliciteerd met je kindje.
    Kan je het allemaal een beetje verwerken, en je man, hoe gaat het met hem? Dit gaat jullie niet in de koude kleren zitten neem ik aan.
    Heel knap dat je jouw verhaal met ons deelt.
    Geniet lekker van je gezin, dat is het aller belangrijkste!
     
  4. Niet meer actief

    Jeeeeeeeeeetje anja, wat een verhaal... al met al toch een gezonde zoon! respect voor je dat je het zo op papier zet!

    Knuf
     
  5. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik schrok een beetje van de titel van je topic en dacht: zo erg kan een bevalling toch niet zijn? Sorry, dat neem ik nu dus terug. Wat een verhaal. Ik ben, net als alle anderen ook zeer blij dat je het zelf hebt kunnen typen en dat Coen, Thijs, Joost én natuurlijk Fred nog jaren van jou mogen genieten.

    Succes met de komende maanden en geniet van de wonders die jou zijn overkomen!
     
  6. anja1969

    anja1969 Actief lid

    29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Bedankt voor al jullie reacties.

    Het gaat hier gelukkig de goede kant op. Leuk dat jullie ook aan Fred denken. Hij heeft het allemaal goed kunnen verwerken en een plek kunnen geven. Hij geniet ook echt van Joost (en natuurlijk ook van de andere kids) en is stapelverliefd op hem. De komende drie weken heeft hij vakantie dus willen we (of hij) vooral met Coen in zijn laatste vakantieweek nog wat leuke dingen doen.

    Met mezelf gaat het ook goed. Ik krijg weer zin om het huishouden te doen en eens een keertje weg te gaan. Met drie gastjes is dat best een onderneming, maar ook heel leuk.
    Volgende week maandag (3 sept.) moet ik terug naar de gyn. en krijg dan de uitslag over de hormonen. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo bang voor, want twee weken geleden konden ze op de echo zien dat er een eisprong aan zat te komen.
    We wachten het maar af.

    groeten,

    Anja
     
  7. Pris

    Pris Fanatiek lid

    :confused: Wat een verhaal zeg.
    Gelukkig dat je t zelf kan navertellen. Uiteraard wel gefeliciteerd met Joost.

    Sterkte!
     

Deel Deze Pagina