Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn al zo'n 14 maanden bezig om een kindje te krijgen. Helaas steeds zonder resultaat helaas. Vandaag ben ik 8 of 9DPO en ik kon het natuurlijk niet laten om te testen. Op het moment dat hij doorliep leek het alsof er een streepje ontstond bij test resultaat. Hij bleef vrij licht en ook toen hij opgedroogd was moest ik goed mijn best doen om 'm te zien. Ik ben zo onzeker. Zien jullie 'm ook op de foto of zie ik de streep nu omdat ik deze graag wil zien?
Ik zie wel wat ja. Zijn deze testen van testjezelf? Heb je ze vaker gebruikt? Ik heb de laatste tijd niet zulke goede ervaringen gelezen over die testen. Dus ik ben nog een beetje voorzichtig
Ja ik ga over een paar dagen testen. Gister dacht ik vanalles weer te voelen en vandaag, op wat gekke gevoel in mijn liezen na, weer helemaal niks. Ik moet van het weekend ongesteld worden en ik ga proberen tot dan te wachten.
Vandaag kv 2v5 gedaan een heeeeeeeel licht streepje met veel moeite te zien maar niet te fotograferen helaas. Ik verwacht er niet veel van helaas.