Prachtig geschreven cygnet. Heerlijk genieten van deze bijzonder laatste zwangere dag en morgen eindelijk jullie derde wondertje in jullie armen sluiten!
Mooi geschreven Cygnet! Jullie hebben hier inderdaad lang op gewacht! Spannend morgen! Veel succes en geniet van jullie 3de wonder Groetjes, Charlie
Mooi geschreven Cygnet en heel erg herkenbaar, zo voelde ik mij nog zo kortgeleden ook een dag voor de geplande ks van onze laatste. Geniet nog een keer extra, maak nog wat foto's, pak wat extra rust nu het nog kan. Heel veel succes, sterkte en plezier morgen....hopelijk houd je over 24 uur een prachtige gezonde tweede zoon in je armen!
Mooi geschreven! Het lijkt me idd bijzonder om al precies te weten wanneer je kindje geboren zal worden. En ook dubbel voor je, je laatste kindje, laatste bevalling die je dan dus met een keizersnede afsluit. Maar gezondheid voorop! Geniet nog even van je laatste dagje als zwangere vrouw maar vooral ook straks van je complete gezinnetje! Succes morgen!
Geniet van je laatste dagje zwanger zijn & denk terug aan de mooie momenten die er geweest zijn. Vanaf morgen zal er een 3e wonder bij jullie aanwezig zijn en Volop er van kunnen genieten! Heel veel succes en geniet!
Geniet van deze bijzondere laatste en dag en alvast heel veel succes! Ik hoop dat het herstel je alles zal meevallen zodat je alleen maar geniet van ook de laatste kraamperiode.
Mooi geschreven! Wordt er helemaal emo van haha Heel veel plezier met zwangeren vandaag, en ook heel veel succes morgen!
Mooi verwoord cygnet! Ik wens je een mooie keizersnee toe en een hele fijne eerste tijd. Geniet maar goed van je buik vandaag en morgen heerlijk je zoontje in je armen
Wat mooi dat je bewust ''afscheid'' kunt nemen van het zwanger zijn! Geniet van deze mooie laatste dikke buiken dag en laat je maar lekker verwennen. Veel geluk morgen en geniet van je kleine wonder!!
Mooi geschreven, heel veel succes! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel hersteld! Ben benieuwd hoe je er straks tegenover staat na een keizersnede en 2 normale bevallingen
heel mooi geschreven, sommige stukken erin kon ik wel geschreven hebben, vooral het stukje bevallen vind ik fijn, het moment dat je weet dat het begint... sommigen kijken mij raar aan en geloven het niet, maar ik vind het ook een mooie ervaring van begin tot eind. succes vandaag, geniet er van! herken je gevoel, de laatste keer, de laatste dag zwanger! (alleen ben k er soms echt niet over uit haha)
Heel mooi geschreven! Geniet nog even van je buik vandaag en morgen lekker jullie zoontje in je armen. Baby knuffelen is zo fijn!
Heel mooi geschreven, en herkenbaar. Ik was ook 41 toen mijn zoontje geboren werd. Het is zoals je beschrijft, een heel raar gevoel omdat je weet dat het zeker je allerlaatste is.. Geniet nog maar een dag van je dikke buik en het zwanger zijn... en succes morgen. Geniet van je gezinnetje.. knuff Pluisje
Geniet van deze bijzondere en hopelijk mooie dag! Heel succes voor morgen en geniet van jullie derde wonder...
Heel herkenbaar! (Behalve dan dat bij mij de eerste - niet de laatste - gehaald moest worden vanwege placenta praevia.) Veel plezier tijdens de ks! Geniet ervan! en sterkte met het herstel.