Mijn allerlaatste dag zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cygnet2, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Prachtig geschreven cygnet. Heerlijk genieten van deze bijzonder laatste zwangere dag en morgen eindelijk jullie derde wondertje in jullie armen sluiten!

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Geniet er nog van vandaag en een dikke knuffel!

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Mooi geschreven Cygnet! Jullie hebben hier inderdaad lang op gewacht! Spannend morgen! Veel succes en geniet van jullie 3de wonder :)

Groetjes, Charlie

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mooi geschreven Cygnet en heel erg herkenbaar, zo voelde ik mij nog zo kortgeleden ook een dag voor de geplande ks van onze laatste. :)

Geniet nog een keer extra, maak nog wat foto's, pak wat extra rust nu het nog kan. ;)

Heel veel succes, sterkte en plezier morgen....hopelijk houd je over 24 uur een prachtige gezonde tweede zoon in je armen! :)

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    geniet van je allerlaatste zwangere dagje en heel veel succes morgen...

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mooi geschreven! Het lijkt me idd bijzonder om al precies te weten wanneer je kindje geboren zal worden. En ook dubbel voor je, je laatste kindje, laatste bevalling die je dan dus met een keizersnede afsluit. Maar gezondheid voorop! Geniet nog even van je laatste dagje als zwangere vrouw maar vooral ook straks van je complete gezinnetje!:) Succes morgen!

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik zit over ruim twee weken in hetzelfde schuitje. Heel mooi samengevat! Succes!

8. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Geniet van je laatste dagje zwanger zijn & denk terug aan de mooie momenten die er geweest zijn. Vanaf morgen zal er een 3e wonder bij jullie aanwezig zijn en Volop er van kunnen genieten! Heel veel succes en geniet!

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Geniet van deze bijzondere laatste en dag en alvast heel veel succes!
    Ik hoop dat het herstel je alles zal meevallen zodat je alleen maar geniet van ook de laatste kraamperiode.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mooi geschreven! Wordt er helemaal emo van haha

Heel veel plezier met zwangeren vandaag, en ook heel veel succes morgen!

11. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Mooi verwoord cygnet! Ik wens je een mooie keizersnee toe en een hele fijne eerste tijd. Geniet maar goed van je buik vandaag en morgen heerlijk je zoontje in je armen

12. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Wat mooi dat je bewust ''afscheid'' kunt nemen van het zwanger zijn!
    Geniet van deze mooie laatste dikke buiken dag en laat je maar lekker verwennen.
    Veel geluk morgen en geniet van je kleine wonder!!

13. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Prachtig geschreven! Geniet ervan en succes morgen!

14. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Mooi geschreven ! Heel veel succes met de keizersnee en geniet er nog even van !!!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mooi geschreven, heel veel succes! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel hersteld!

Ben benieuwd hoe je er straks tegenover staat na een keizersnede en 2 normale bevallingen ;)

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heel mooi geschreven, sommige stukken erin kon ik wel geschreven hebben, vooral het stukje bevallen vind ik fijn, het moment dat je weet dat het begint... sommigen kijken mij raar aan en geloven het niet, maar ik vind het ook een mooie ervaring van begin tot eind.

succes vandaag, geniet er van! herken je gevoel, de laatste keer, de laatste dag zwanger! (alleen ben k er soms echt niet over uit haha)

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heel mooi geschreven! Geniet nog even van je buik vandaag en morgen lekker jullie zoontje in je armen. Baby knuffelen is zo fijn!

18. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Heel mooi geschreven, en herkenbaar. Ik was ook 41 toen mijn zoontje geboren werd. Het is zoals je beschrijft, een heel raar gevoel omdat je weet dat het zeker je allerlaatste is.. Geniet nog maar een dag van je dikke buik en het zwanger zijn... en succes morgen. Geniet van je gezinnetje..
    knuff Pluisje

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Geniet van deze bijzondere en hopelijk mooie dag! Heel succes voor morgen en geniet van jullie derde wonder...

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Heel herkenbaar! (Behalve dan dat bij mij de eerste - niet de laatste - gehaald moest worden vanwege placenta praevia.) Veel plezier tijdens de ks! Geniet ervan! en sterkte met het herstel.

Deel Deze Pagina