Mijn allerlaatste dag zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cygnet2, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Heerlijk , morgen eindelijk je kind in je armen , geniet van de laatste dag maar morgen zal ook echt wel heeeeeel fijn zijn ;)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Geniet nog even van je laatste dag zwanger zijn, en dan mag je alweer genieten van je derde wonder! Meid zet m op, en geniet van beide ideeen!

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik hoop dat je nog even kan genieten van je laatste uurtjes zwangerschap.
    Is wel raar he als je het weet en ook het idee dat het de laatste dag is.

Ik weet dat ik met de vierde er helemaal klaar mee was, maar dat de verloskundige met 40 weken in wilde leiden omdat het toch al aan het rommelen was en ik er klaar mee was en ook omdat ik nogal snel beval met de nodige risico's wilde ze als het mogelijk was de natuur een handje helpen.
    We hadden de keuze en kon dus nee zeggen, maar vond het moeilijk om die beslissing te nemen omdat het dan nooit meer terug kwam dacht ik.

Nu een onverwachts cadeautje ook echt niet verwacht en nu alles dus nog een keer meemaken, maar hierna is het echt klaar.

Heel heel veel succes morgen en geniet vanhet moment dat je je kleine in je armen hebt.

4. Luja

Luja Niet meer actief

Succes morgen en heeel veel plezier met de eerste momenten met jullie 3e uk :D

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat een mooie openingspost! Heel veel succes morgen en geniet nog even van de laatste zwangere uurtjes :)

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heel veel succes morgen! Nog een uurtje en dan is het zijn geboortedag :).

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja verrek zeg... daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Vanaf morgen vieren we elk jaar 5 November zijn verjaardag! hihi... te leuk.

Vanavond nog even schrikken... bloedverlies. Gelukkig is het vooralsnog bij heel weinig gebleven.. hopelijk blijft het zo. En vooral geen weeën vanavond!!!

8. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Mijn oog viel op de titel van je post en ik heb hem met veel plezier gelezen. Geniet van jullie laatste nachtje samen op deze manier. Vanaf morgen kun je hem lekker zien. Fijne dag en ook sterkte en succes. Trusten voor nu, hopelijk kun je wat uurtjes slapen.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heel veel succes morgen! Geniet van de laatste paar uren zwanger zijn en nog veel meer van de eerste momenten met je baby morgen.

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Succes straks!!

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Guy Fawkes Day, wat een aparte verjaardagsdatum!

Heerlijk voor je dat je het zo mag meemaken en beleven.
    Met diezelfde leeftijd als bij jullie kwam bij ons die zo ontzettend gewenste derde niet meer, of nou ja, ze bleven steeds niet zitten. Geniet er van!

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.856
    19.239
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, je laatste nacht als zwangere! De komende nacht is je baby er gewoon al. Wow!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Best lekker geslapen. Tijd om zo op te staan... beetje surrealistische ervaring dit.. ik geloof dat het het nog niet helemaal geland is dat ik straks "aan de beurt" ben, haha.

dank voor alle goeie wensen en ik kom later vertellen hoe het allemaal verlopen is en hoe de kleine man heet!

Trouwens.... weer een beetje bloedverlies...volgens mij is hij er klaar voor!

14. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Spannend en heel veel succes!

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Succes vandaag!

16. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Succes! En geniet ervan!

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Succes!

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Succes vandaag

19. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
  20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Succes! Straks lekker genieten van jullie derde droppie:)

Deel Deze Pagina