Heerlijk , morgen eindelijk je kind in je armen , geniet van de laatste dag maar morgen zal ook echt wel heeeeeel fijn zijn
Geniet nog even van je laatste dag zwanger zijn, en dan mag je alweer genieten van je derde wonder! Meid zet m op, en geniet van beide ideeen!
Ik hoop dat je nog even kan genieten van je laatste uurtjes zwangerschap. Is wel raar he als je het weet en ook het idee dat het de laatste dag is. Ik weet dat ik met de vierde er helemaal klaar mee was, maar dat de verloskundige met 40 weken in wilde leiden omdat het toch al aan het rommelen was en ik er klaar mee was en ook omdat ik nogal snel beval met de nodige risico's wilde ze als het mogelijk was de natuur een handje helpen. We hadden de keuze en kon dus nee zeggen, maar vond het moeilijk om die beslissing te nemen omdat het dan nooit meer terug kwam dacht ik. Nu een onverwachts cadeautje ook echt niet verwacht en nu alles dus nog een keer meemaken, maar hierna is het echt klaar. Heel heel veel succes morgen en geniet vanhet moment dat je je kleine in je armen hebt.
Wat een mooie openingspost! Heel veel succes morgen en geniet nog even van de laatste zwangere uurtjes
Ja verrek zeg... daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Vanaf morgen vieren we elk jaar 5 November zijn verjaardag! hihi... te leuk. Vanavond nog even schrikken... bloedverlies. Gelukkig is het vooralsnog bij heel weinig gebleven.. hopelijk blijft het zo. En vooral geen weeën vanavond!!!
Mijn oog viel op de titel van je post en ik heb hem met veel plezier gelezen. Geniet van jullie laatste nachtje samen op deze manier. Vanaf morgen kun je hem lekker zien. Fijne dag en ook sterkte en succes. Trusten voor nu, hopelijk kun je wat uurtjes slapen.
Heel veel succes morgen! Geniet van de laatste paar uren zwanger zijn en nog veel meer van de eerste momenten met je baby morgen.
Guy Fawkes Day, wat een aparte verjaardagsdatum! Heerlijk voor je dat je het zo mag meemaken en beleven. Met diezelfde leeftijd als bij jullie kwam bij ons die zo ontzettend gewenste derde niet meer, of nou ja, ze bleven steeds niet zitten. Geniet er van!
Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, je laatste nacht als zwangere! De komende nacht is je baby er gewoon al. Wow!
Best lekker geslapen. Tijd om zo op te staan... beetje surrealistische ervaring dit.. ik geloof dat het het nog niet helemaal geland is dat ik straks "aan de beurt" ben, haha. dank voor alle goeie wensen en ik kom later vertellen hoe het allemaal verlopen is en hoe de kleine man heet! Trouwens.... weer een beetje bloedverlies...volgens mij is hij er klaar voor!