Pff wat verschrikkelijk meid. Volgens mij hebben we nog een tijdje in hetzelfde topic geschreven (alleen had je toen een andere naam). Echt afschuwelijk vind ik het voor je
Ja klopt helemaal. Uiteindelijk ben ik bij 37.3 ingeleid waardoor ons meisje een november kindje is geworden.
Hier een begin oktober kindje geworden vanwege vroeggeboorte. Maar ze waren dus van dezelfde leeftijd, echt verschrikkelijk. Pff, weet niet meer om te zeggen.. Geen woorden voor..
Hi wijffie denk nog altijd aan jullie(ookal zet ik niet elke dag iets neer), weet dat wij aan jullie denken tis zo wreed en hard en vooral pijnlijk te moeten doorgaan. Tja wat is moeten en doorgaan... Weet dat ik/wij aan jullie denken... heel veel liefs van ons.. Dag lief Engeltje wil je als je onze J* tegenkomt hem een stevige knuffel geven en een dikke kuzzzzz van ons...? En zeggen dat wij hem nooit maar dan ook nooit vergeten zullen, want dat zal en kan nooit gebeuren...
En dan is het morgen Moederdag... Een dag die al jaren moeilijk was tot vorig jaar....ik was eindelijk mama en kreeg een prachtig zelf geschilderd servethouder gemaakt op het kdv.... En nu....nu zie ik als een berg tegen morgen op....ja ik ben en blijf altijd moeder van het mooiste en liefste meisje, maar niet op de manier zoals het hoort te zijn.... Dikke knuff voor alle engeltjesmamas en alle wensmama's
Het is en blijft zo oneerlijk ! Hoe gaat het nu met je ? Lukt het je om de dag door te komen ? Je bent nog veel in mijn gedachtes. Ook al heb jij daar geen zak aan...
Even laten weten dat ik aan je denk.. Morgen inderdaad moederdag, iedere dag is vreselijk maar zoals je zelf zegt wil je zo'n dag anders zien en hoort die ook anders te zijn. Tuurlijk ben je mama dat zal je altijd blijven maar op zulke dagen word je nog eens keihard geconfronteerd met het feit dat jullie lieve dochtertje niet meer bij jullie is Ook al heb je niets aan deze woorden, aan niets zeggen ook niet vandaar weer even dit berichtje. Een hele dikke knuffel voor jou!
heel veel sterkte en dikke knuffel speciaal voor morgen maar ook voor alle andere dagen dat jij je prachtige dochtertje moet missen
Vreselijk... het gevoel je kind te moeten missen, dat hakt diep in je binnenste wezen. Ik wens jullie vooral veel rust de komende maanden...
Morgen alweer 2 mnd geleden...toch lijkt t nog als de dag van gisteren. Het leven gaat door dat merk je heel erg aan de mensen om je heen, terwijl onze wereld nog steeds stil staat. Van de week voor t eerst weer keertje op mijn werk geweest. Heel dubbel was fijn maar ook moeilijk. Het gemis word elke dag groter....
Ik herken je gevoel....... Wat knap dat je al weer op je werk bent geweest, denk je dat je ooit terug kunt gaan werken daar ?
Ik hoop t wel mireilleE, maar weet t echt niet. Heb zulke lieve en fijne collega's, maar het werk zal wel heel erg confronterend zijn elke dag weer. En ons meisje heeft daar natuurlijk ook gespeeld en dan de kindjes van haar leeftijd enzo. Zou ook niet weten wat anders te gaan doen. Is het bij jou al lang geleden?