Lieve woorden voor jou zullen de pijn niet wegnemen, maar op het moment van lezen misschien wel heel eventjes de pijn iets verzachten. Doordat je weet dat er veel mensen zijn die aan je denken. 'Fijn' om te weten dat ze niet heeft geleden. Heel veel sterkte, ook vooral voor a.s. zondag.
Ik kom je even een knuffel geven... Heb verder geen woorden voor het onmenselijke gemis en verdriet dat jij moet ervaren, alleen maar tranen...
dikke knufff lieverd !! Hopelijk laat ze haar lieve superpapa iets merken dat ze aan hem denkt .......denk aan jullie !!
Met tranen in mijn ogen dit topic gelezen Meid heelveel sterkte en kracht toegewenst om dit ongelofelijke verlies te dragen Dikke knuffel!
Kan niet meer zeggen dan dat ik het vreselijk voor jullie vind. En dat ik jullie heel veel kracht en liefde toewens x
Even een knuffel voor jou! Ik hoop dat het een beetje goed gaat met jullie, in hoeverre dat natuurlijk mogelijk is
Lief.... Het gaat redelijk. We zijn weer begonnen met het werk heel langzaam weer op te gaan pakken. Maar we doen het heel rustig gewoon ochtendje dat kost al zoveel energie kun je je gewoon niet voorstellen. Soms lijkt t wel of ons meisje gewoon een mooie droom is geweest....
Ik wil je ook nogmaals heel veel sterkte wensen...wat moet dit moeilijk voor je zijn, maar ik vind het heel erg dapper van je dat je de draad weer op pakt...♥
Lieffff.... Gisteren begonnen met een fotoboek te maken van haar veel tekort leventje....Pfff zo moeilijk om te doen. We hebben gelukkig echt heel veel foto's gemaakt maar kan ze natuurlijk niet allemaal in een boek doen. Het wordt een boek vanaf positieve test tot het oplaten van de ballonnen bij de crematie.
Oh wat mooi, gelukkig veel foto's al lijkt het me ook verschrikkelijk om te weten dat ze ze zelf nooit zou zien terwijl het juist zo hoort te zijn dat je later je fotoalbums terug kan kijken
Pfff vreselijk zeg, wat zal dat moeilijk zijn...je hoort op de laatste bladzijde een foto te hebben van een trouwerij ofzo, niet van een crematie...heel heel heel veel sterkte.
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet Het is de ergste nachtmerrie die je als ouder kan mee maken. Sterkte bij het maken van dit foto boek!
Boek is klaar, wordt morgen geleverd. Ben heel erg benieuwd. Vandaag mijn nichtje geboren. Leuk, maar ook heel heftig!! Hoop dat wij ooit ook nog zo'n wonder mee mogen maken!!