Ik ken je helemaal niet, maar dit onderwerp zitten lezen met tranen in de ogen. Heel veel sterkte! Gelukkig ook goed nieuws, dat er een kleintje op komst is!
Dankjullie wel, Het is fijn dat haar verjaardag weer voorbij is. Nu de feestdagen nog en dan 2 wat rustigere maandjes... Dan zullen we toch echt moeten beginnen met het uitzoeken van de spulletjes van onze kleine meid. Na haar overlijden alles op zolder 'gegooid' dus nu met de tweede op komst zullen we toch alles uit moeten zoeken. Dit zal vast heel heftig worden want aan alles hebben we natuurlijk herinneringen.
Ja we zitten in hetzelfde schuitje. Hier haar kamertje nog precies zoals hij was, ook hier komt deze uk te slapen. Heb nu wat knuffeltjes en romertjes gehad en die heb ik nu over de rand van haar bedje gehangen zodat ik eraan kan wennen dat het kamertje dadelijk voor onze 2de spruit zal zijn. Gaan jullie alle spulletjes van jullie meid weer gebruiken?
Ja we gaan alles weer gebruiken, ik laat het kamertje zoveel mogelijk intact, maar moet sowieso 1 muur verven. Verder wil ik er een beetje een woezel&pip kamer van maken omdat viënna pip zo leuk vond ervan. Pip was ook echt haar knuffeltje en wilde altijd "pippi" kijken op mn mobiel. Dus ga opzoek naar schilderijtjes, lampekapje enzo Hoop dat je wel een beetje kan genieten van je zwangerschap
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Het leven is zo oneerlijk! Voor dit verlies zijn geen woorden! Neem de tijd om dit moeilijke verlies te verwerken en blijf er vooral over praten!
Zo, blij dat Sinterklaas ook weer vertrokken is!! We hebben er echt helemaal niets aan gedaan dat komt volgend jaar wel weer als deze kleine uk er is!! Op naar de kerstdagen en mijn verjaardag en dan komen er even 2 rustigere maandjes aan. Dan maar eens beginnen met het uitzoeken van speelgoed en kleertjes van onze dochter en alles is netjes gaan ordenen.
Hoi lieve mammabutterfly en mammachantal Moeilijk hoor, denk met regelmaat aan jullie, ook al ben ik meer een "stille lezer". Jullie stralen zoveel kracht uit. en butterfly weer zwanger zie ik nu pas. Gefeliciteerd met dit wondertje. Hij/Zij heeft sowieso een grote zus die zal waken over dit kleintje. Zal vast veel gemengde gevoelens geven. Ook voor chantal een grote zus die over kleine zusje zal waken. Sterkte meiden en heel veel knuffels.
@Butterfly0511, Kom regelmatig op het forum, maar heb nog nooit bij de vlindertjes gekeken. Vandaag zag ik jou bericht in het 'leesvenster' staan met mijn allesje... Heb het aangeklikt en ben gaan lezen, een grote brok in mijn keel en dikke tranen in mijn ogen. Ben een heel nuchter mens, maar nu ik zelf een dochterje heb raakt me dit zoveel meer. Ook al ken ik je niet maar dat dit jou (en andere mama's) moet overkomen, geen woorden voor. Sterkte met het uitzoeken van de spulletjes, zal heel moeilijk zijn, maar ook fijne dingen oproepen. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens, hoop dat je er een beetje van kunt genieten.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, en felicitaties. Het vertrouwen en ' genieten ' begon een beetje te komen totdat ik dinsdag ineens bloed verloor. Grote paniek natuurlijk en sinds dinsdag lig ik in t ziekenhuis. Placenta die voor de uitgang ligt is de oorzaak. Gisteren ook 20 wkn echo gehad en de kleine doet het gelukkig goed en alles ziet er goed uit. Dat geeft rust.. Maar de placenta blijft natuurlijk spannend.
och wat spannend en wat eng moet dit voor jullie zijn ... hopenlijk komt alles goed!! dikke knuffel hou je sterk welk ziekenhuis lig je?
Sinds vanochtend weer thuis gelukkig. Hopelijk blijft t bloedverlies weg al is de kans groot dat t weer terugkomt. Dus nu afwachten en rustig aan doen
Helder bloedverlies is gelukkig weg. Nog wel elke dag wat bruinverlies. Blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn. Gelukkig zijn ze niet tegengevallen. Nu op naar oud en nieuw, hier zie ik nog t meeste tegenop. Blij als het Januari is. Voor jullie allemaal een goed uiteinde en op naar een mooi, gezond en liefdevol 2014
Lieve Butterfly0511, Zoals velen andere op dit forum heb ik vol ongeloof en met een brok in mijn keel jou verhaal en berichtjes gelezen. Hoe oneerlijk kan de wereld zijn, voor de een was die dag een feest en voor de ander was het een complete nachtmerrie!!! Knap hoe jullie verder gaan in het leven....respect! Ik wíl je heel erg veel kracht, maar ook heel veel geluk wensen. Er wacht jullie gelukkig iets heel moois en ik weet zeker dat jullie dochter kei trots op jullie is! Een dikke knuffel! Xxx
snap ik , jullie ondanks alles ook een goed uiteinde , en een nieuw jaar met gouden randje! tis jullie zo enorm gegund
En dan is het 2014... Op naaf het mooie lichtpuntje wat eraan zit te komen in April/mei. Gisteren was toch een moeilijke dag. Ik was jarig en zag ook erg op tegen de jaarwisseling. Iets voor 12 hebben we een speciale vuurpijl voor ons meisje afgeschoten. Ik wil iedereen alle goeds voor 2014 wensen