Mijn allesje....

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door butterfly0511, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Dankjewel voor je lieve wensen voor 2014. Natuurlijk ook voor jou en je gezin. Hoop dat het lichtpuntje van april/mei jullie verdriet kan doen verzachten.........

2. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Voor jullie ook alle goeds voor 2014.
    En ook ik hoop dat jullie lichtpuntje de pijn iets kan verzachten.
    En wat een mooi gebaar om een vuurpijl af te steken voor jullie meisje.

Dikke knuffel.
    MB2005.

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hier ondertussen alweer 25 weken zwanger en gelukkig geen bloedverlies meer gehad.

Dacht ik van tevoren januari en februari worden rustigere maanden qua gevoel nou tot nu toe echt niet dus.
    Pfff wat is het gemis heftig. Al 10 maanden zonder ons allessie, klinkt lang maar voelt als de dag van gisteren.
    Van de week levensecht over haar gedroomd, dat blijft dan toch ook heel de dag in je hoofd zitten.

4. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat fijn dat je al weer 25 weken zwanger bent. Ik wens je een hele goede verdere zwangerschap toe.
    10 maanden klinkt inderdaad erg lang, maar kan me voor stellen dat het nog zo kort geleden voelt.

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Och meis, dat is inderdaad helemaal niet lang. Weet dat er geen draaiboek is voor rouwgevoelens en de tijd die dat kost!!
    En wat moet dat moeilijk zijn zo'n levensechte droom. Ik heb dat gehad tijdens mijn zwangerschap over mijn overleden vader. Niks is te vergelijken maar ik weet wel dat ik toen heel naar wakker werd en er ook de hele dag aan moest denken. Ik hoop dat je veel kracht put uit het kleine wondertje in je buik. Het begint alweer op te schieten. :)

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve Butterfly,
    Ik heb je topic een beetje verwaarloosd. wat een heftige periode heb je achter je. De tweede verjaardag van jullie meissie, sinterklaas, kerst, verjaardag en oud&nieuw. En dan ook nog vanwege je zwangerschap in het ziekenhuis moeten liggen. Bah, vreselijk. Al die emoties horen erbij, maar ik wens ze je niet toe. Een maandje verschil met ons meisje en wat ben ik dan elke keer weer dankbaar voor haar en vaak denk ik dan aan jou, waarom mogen jullie dat niet meemaken?
    Maar toeleven naar een nieuw wondertje in jullie armen is nu wat er komen gaat. En altijd zullen er herinneringen blijven, en dat is mooi (maar ook moeilijk). Aan jullie tweede wondertje blijven vertellen over 'grote zus'! Hou de herinnering in leven.

Tja, ik typ dit nou wel allemaal zo makkelijk maar weet totaal niet hoe jij je voelt, hoe dat is, dat gemis.
    Gewoon, heel veel sterkte! Een knuffel!

7. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Dankjewel voor je lieve woorden zeehondje,

Ja het gemis doet pijn echt heel erg. Nog iets meer dan een maand en dan moeten we haar echt al een jaar missen....

Deze zwangerschap loopt totaal niet zonder problemen. Afgelopen 2 wkn meer in t zh doorgebracht dan thuis. Waaronder ook 5 dgn in het Wilhelmina kinderziekenhuis. Ondertussen ook al longrijpingsspuiten gehad maar hopelijk blijft uk nog weken zitten.

8. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Lieve butterfly,

Sinds de dag dat we " toevallig " op dezelfde kamer lagen in het ez-ziekenhuis gaat er geen dag voorbij dat ik niet even aan je denk.
    Het verhaal over je prachtige dochter, de liefde die zo goed was te voelen....wat ben je sterk ondanks het grote gemis en verdriet.
    In een halve dag heb ik zoveel bewondering voor jou gekregen.

Ik schrik enorm van het feit dat je in het WKZ hebt gelegen, daarom herinner ik je nog even aan onze afspraak....ik 39 weken, jij 37 weken...en dan zien we elkaar weer op de kraamafdeling :p

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Lieve Ilona,

Wat een lief berichtje van je...en wat leuk wat van je te horen.
    Hoe gaat het met jou en met de kids?
    Ja het zijn heftige 2 wkn geweest en hoop voorlopig even thuis te mogen blijven.
    Ik ga nog steeds voor onze afspraak samen;)

Liefs

10. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ik hoop echt dat je nu even kunt genieten zonder " zorgen "
    Je bent gelukkig alweer een stukje verder, maar beter blijft het kleintje nog even veilig in je buik ;)
    Ik mag niet klagen, het begint nu wel een beetje te rommelen....dus we doen het rustig aan.
    Ik bleek wel degelijk een veel te laag HB te hebben, en ben meteen moeten starten met ijzertabletten. Vandaar het " dol " zijn en " sterretjes " zien ;)
    Ik blijf je even volgen en blijf aan je denken.....mijn duimen gaan draaien, zet hem op !

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ja toch een laag hb dat moest haast ook wel joh. Gaat het nu beter?

Vandaag moeten we ons meisje alweer 11 mnd missen, 11 mnd waarvan ik een groot deel kwijt ben.
    Nu hopen dat onze uk niet volgende maand wil/moet komen, dat is mijn grootste angst.

12. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Sterkte Butterfly,
    En ik hoop dat de kleine in je buik nog even blijft zitten.
    Gr MB2005.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hey

hoe gaat het nu?

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hoi mama Chantal,

Wat lief dat je dat vraagt.
    Sinds vorige week ben ik opgenomen in het zh helaas en zal er niet meer uitkomen totdat de kleine er is. Ze vinden dat ik nu te vaak bloedingen heb gehad en de kans steeds groter word vanaf 30 weken op hele grote bloedingen dus ze willen geen risico nemen.
    De kleine maakt t gelukkig goed.

Deze maand word t precies een jaar dat we ons meisje moeten wisten dus hoop sowieso dat de maand voorbij vliegt. Ben zo bang dat uk zich gaat laten zien op sterfdag, moet er niet aan denken....

Hoe gaat het met jou??

15. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    lieve meis wat erg wat jij moet meemaken zeg... met tranen in mijn ogen heb ik alles gelezen....
    hoop dat je nog even van je zwangerschap zal genieten en dat de kleine uk nog even lekker warm in mama`s buik blijft zitten

knuffel

16. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen in deze heeeelllleeeee nare tijd!!!!!

Kracht toegewenst...:(

17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Heel veel sterkte voor morgen! Hoop dat je kleintje nog even lekker in je buikje blijft zitten...!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ppppppffffff....heel veel sterkte meid.
    En daarna hopelijk nog een paar weken rustig en fijn de zwangerschap kunnen volhouden.

19. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ik wens je ook heel veel sterkte. Ik moet deze maand heel veel aan je denken! Hopelijk is alles goed met je zwangerschap!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Morgen is de dag..
    lijkt me erg moeilijk dat je niet naar haar grafje kan gaan.
    ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine.

Deel Deze Pagina