Mijn allesje....

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door butterfly0511, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och meid toch natuurlijk wordt het niet minder. Laat niemand dit je ooit zeggen. Er bestaat hier geen draaiboek voor. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

    Hoe is het met je kleine man? Ik weet zeker dat ze heel trots zou zijn op haar broertje!
     
  2. MB2005

    MB2005 Fanatiek lid

    30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte.
    MB2005.
     
  3. MB2005

    MB2005 Fanatiek lid

    30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Jij ook heel veel sterkte MamaChantal.
    MB2005.
     
  4. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik denk nog vaak aan je. Heel veel sterkte lieverd.
     
  5. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    En dan is t daar de dag dat ons meisje er net zolang niet meer is als dat ze er wel is geweest.....wat voel ik me de laatste dagen ook klote. Steeds maar die steen in m'n buik. Ben ook erg met de vliegtuigramp bezig, wat moeten die mensen een angst hebben gehad de laatste minuten van hun leven.
     
  6. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat vreselijk ja!
    Elke keer als ik weer wat hoor of lees (persoonlijke verhalen) krijg ik weer kippenvel. En zeker voor jou en voor andere mensen waarbij het verdriet dan weer dubbel zo erg naar boven komt.
    Las over volgens mij een Australisch gezin. Vader en moeder zijn hun drie jonge kinderen en vader kwijt (de kinderen zaten met hun opa in het vliegtuig...). Echt verschrikkelijk gewoon.
     
  7. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ja moet zeggen dat al die verhalen heel hard binnen komen. Je weet zo goed wat die mensen voelen. En dan die angst dat je niet weet of je ooit ' echt' afscheid kan nemen. Ik weet wel dat t rouwen pas begon na de crematie hoor.
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van TS heropend.
     
  9. he butterly hoe gaat het met je ?
    en met de kleine man ?
     
  10. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dankjewel voor het openen.

    Tja hoe gaat het hier, met ups en downs. Ze zeggen dat het eerste jaar het moeilijkste is omdat alles ' de eerste keer is' , maar kan nu niet zeggen dat ik het makkelijker vind worden.
    Het ' gewone' leven is weer aan de gang, maar ons leven is niet meer gewoon...
    Over 3 weekjes zou ze gewoon alweer 3 jaar worden. Hoe zou ze er toch uitgezien hebben, zou ze nog steeds zon super vrolijke krullenbol zijn, vol pit?? Hier zal ik echt nooit antwoord op krijgen.

    Onze kleine man doet t goed. Wordt deze maand ook gewoon alweer 7 maanden. Deze week is hij voor t eerst ziek geweest met koorts....nou ik kan jullie vertellen dat het geen fijne week geweest is, wat een angst.
    Die angst blijft toch wel aanwezig dat we ons mannetje ook kwijt kunnen raken.
     
  11. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Herkenbaar :(
    Sterkte meid!
    Kindjes mogen gewoon niet overlijden :(
     
  12. mamavanmenm

    mamavanmenm Actief lid

    3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve butterfly,

    Hier ook een mama die een kleine meid moet missen...
    Mijn dochtertje is overleden toen ze 3 was en dat is nu 2, 5 jaar geleden en ik kan je zeggen... ik vind het allemaal steeds moeilijker worden... sorry niet hoopgevend...
    Maar alles en iedereen gaat door en jouw leven staat stil, je zit in een rollercoaster van emoties en mensen vragen vaak vluchtig hoe het nu met je gaat maar ECHT de tijd nemen om te vragen hoe het met je gaat is er niet bij..... mensen zijn bang je pijn te doen, dat je verdrietig wordt.
    Ik vind het alleen maar fijn als mensen haar naam noemen en bij haar stil staan!
    Nou als je nog vragen hebt of gewoon even wil contacten: pb me maar!
    X
     
  13. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    En dan is het november, de maand van haar verjaardag!
     
  14. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meis, wat een vreselijke rotmaand moet dit voor je zijn. :( Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets hebt van laat deze maand maar gauw voorbij zijn. Hoe anders had het moeten zijn! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!! Hoe is het met je mannetje?
     
  15. vivvv

    vivvv Actief lid

    14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte... wat moet dit moeilijk zijn. *knuffel*
     
  16. girl1986

    girl1986 Lid

    13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte butterfly!! Ik snap volkomen hoe je je voelt!! Houd je taai, hoe k*t dat ook gaat.
     
  17. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dankjewel voor jullie lieve woorden.

    Weet je op zich gaat het allemaal redelijk. Het ' normale' leven met werken is gewoon weer aan de gang. En we kunnen echt wel genieten van fijne momenten met onze zoon, maar dan soms ineens slaat het gemis, pijn, verdriet keihard toe en zou je het liefste onder de dekens kruipen en daar blijven liggen. Die momenten overvallen je, daar hoeft echt niks voor te gebeuren. Gelukkig weet ik ook dat die momenten weer overgaan en dat houd je op de been.
    Maar het gemis is elke dag aanwezig, elke dag wordt ons meisje genoemd en hebben we het over haar
     
  18. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dikke knuffff meis
     
  19. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ondertussen weer terug van een midweekje center parcs, even ertussen uit met de verjaardag van ons meisje. Wat zou ze genoten hebben van alle kadootjes.
    Maandag weer aan het werk en merk dat ik er toch weer tegenop zie.
     
  20. 2kidsmum

    2kidsmum Lid

    17 nov 2011
    67
    0
    6
    Na lang niet meer hier rond gekeken te hebben kwam ik jouw bericht tegen.
    Als eerste wil ik je heel veel kracht toewensen om eens uit dit hele diepe dal te klimmen...het gaat met kleine stapjes en vaak val je weer een eind naar beneden...maar er zullen straks ook betere dagen aan gaan komen! En natuurlijk ook nog steeds slechte..maar er komt iets verbetering in, stapje voor stapje.
    Mijn zoontje is ook aan zo'n stom virus overleden, die is op zn hartspier geslagen en werd ook nooit meer wakker....wat een hel!
    Veel sterkte!!!
     

Deel Deze Pagina