Mijn allesje....

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door butterfly0511, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve Butterfly, wat erg dat ik hier zo lang niet ben geweest. En zeker in die moeilijke tijd, rond haar verjaardag.
    Maar wat knap/fijn/mooi (weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen) dat jullie haar naam blijven noemen. Haar herinnering moet blijven. Haar broertje moet haar leren kennen.
    Heel veel sterkte, ook voor deze feestmaand.
     
  2. maja246

    maja246 Fanatiek lid

    7 okt 2009
    1.467
    30
    48
    Weetje meid.. Ik denk zo vaak aan jou en nu moet ik toch weer eens wat aan je laten weten..
    Je moet je meisje al zolang missen, afschuwelijk.
    Ik hoop dat je, naast je verschrikkelijke pijn, ook een beetje genieten van de eerste kerst met jullie zoontje.
     
  3. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    voor iedereen allereerst alle goeds voor 2015,

    Dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes en reacties.
    Blij dat de december maand er weer op zit. Extra confronterend dat bij familie aangelegenheden altijd een stoel leeg blijft. Alle kleinkindjes steeds maar weer groter worden.
    Gelukkig maakt onze kanjer de dagen een beetje draaglijk. Een heerlijk vrolijk mannetje is het die ondertussen alweer 9 maandjes is.

    Las net de zin ergens: weer een jaar verder bij je vandaan, maar ook weer een jaar dichterbij je

    Die komt binnen, zo waar
     
  4. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Nog 2 maandjes en dan is het alweer 2 jaar geleden dat we ons meisje moeten missen. Makkelijker wordt het er toch echt niet op
     
  5. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk nog steeds veel aan je, en nog altijd iedere keer met kippenvel...
    Dikke knuffel!
     
  6. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Butterfly toch, weer kippenvel bij het lezen van die mooie zin.
    Denk aan je. Sterkte!
     
  7. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Nog een klein maandje en dan moeten wij het alweer 2 jaar zonder mijn allesje doen. Lieve schat wat wordt je toch gemist. En de pijn en het verdriet word echt niet minder..
    Wat zou ik je graag even willen knuffelen en je jouw lief broertje laten zien.
     
  8. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    De allergrootste angst van elke ouder is werkelijkheid geworden voor jullie. Vooral voor jou. Jij hebt je meisje voor het eerst gevoeld en gebaard. Wat vreselijk dat jullie dit hebt moeten meemaken en wat afschuwelijk dat je je kleine meisje hebt overleefd.

    Ik weet nooit zo goed hoe of wat ik moet zeggen, maar ik leef echt met je mee.

    ik hoop dat de pijn en het gemis ooit draaglijker wordt. Ik ben er van overtuigd dat je zoontje z'n grote zus nog vaak ziet.

    Ik wens je heel veel sterkte en kracht, vooral op 19 maart.
     
  9. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heb je dat ontzettend mooi verwoord Nahla2013! Daar sluit ik me bij aan!

    Ook ik moet heel vaak aan je denken. Wat moet dat een groot gat in je hart zijn. Ze zou heel trots op haar mama, papa en kleine broertje zijn dat weet ik zeker. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!
     
  10. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dankjewel voor jullie super lieve woorden kan ik wel gebruiken.
    Zoontje vandaag opgenomen in het zh met uitdrogingsverschijnselen. Gelukkig doet t vele vocht wat ie krijgt z'n werk maar het is niet fijn. De angst om hem ook kwijt te raken is dan nog veel erger aanwezig.
     
  11. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, ik kan me je angst goed voorstellen. Heel veel sterkte voor je mannetje! Ik ben blij dat het vocht wat hij krijgt aanslaat. Hij is gelukkig in de beste handen.
     
  12. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoooo herkenbaar... mn zusje en haar man hebben in januari dezelfde nachtmerrie ook weer moeten doormaken. Tweede zoontje werd met dezelfde symptomen opgenomen als hun overleden oudste zoontje :$ (zelfde periode overleden als jullie meisje) Gelukkig viel het allemaal heel erg mee.

    Sterkte en ik hoop dat het mee mag vallen!
     
  13. xLovely

    xLovely Bekend lid

    10 nov 2010
    789
    0
    0
    Sterkte vandaag !!
     
  14. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve Butterfly, ik moet veel aan je denken deze dagen.
    Kom je ze een beetje door?
    Is je zoontje inmiddels weer opgeknapt?
    Dikke knuffel!
     
  15. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    dankjewel nog voor jullie berichtjes.
    wat een heftige 2 weken zijn het geweest. echt weer een achtbaan van emoties.
    vandaag is onze kleine kanjer alweer 1 jaar geworden, wat gaat de tijd toch snel. Nu officieel geen baby meer maar een dreumes, nog 4 maandjes en dan bereikt hij de leeftijd van zijn grote zus
     
  16. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek gepend.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  17. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Vandaag zou ons prinsesje alweer 4 jaar worden, 4 jaar het is zo onwerkelijk. Wat zou ik graag willen weten hoe ze er nu uit zou zien. Vanaf vandaag zou ze een kleuter zijn en naar school toe mogen.
    Weet niet zo goed hoe ik me voel. Wil niet te verdrietig zijn want het is wel de mooiste dag uit mijn leven geweest 4 jaar terug. Het is de dag waarop wij na jaren behandelingen en verdriet toch papa en mama zijn geworden, maar het doet toch pijn. Hoezeer ik ook mijn best doe om maar te blijven denken dat ik niet verdrietig moet zijn.
    Vandaag met de kleine man naar de Efteling toe zo proberen we er toch een mooie bijzondere dag van te maken
     
  18. skye81

    skye81 Bekend lid

    24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Och meid.... Ik heb tranen in mijn ogen van wat je vertelt. Je hebt zo gelijk! Want inderdaad hoe zou ze eruit hebben gezien en hoe zou ze haar eerste schooldagje hebben ervaren...Nee je verdriet hierover zou ik toelaten. Het is terecht! Je mist je kleintje! Het is toch ook hartstikke onnatuurlijk om je kind te verliezen?! Het hoort niet en had gewoonweg niet moeten gebeuren.

    Tegelijkertijd vier je haar geboorte! En erken je dat het de mooiste dag in je leven is! Je dochter is jarig vandaag en dat moet gevierd worden. Het is een bijzondere dag en leuk dat jullie naar de efteling gaan!

    Ik geloof er heilig in dat we elkaars geliefden weer terug gaan zien, kan niet anders...En ze is dan niet in fysieke vorm bij jullie maar ze is er zeker wel. Dat is nou eenmaal hoe ik het voel in het leven en bij de mensen die ik ben verloren.

    Heel veel plezier en heel veel sterkte vandaag, en gefeliciteerd met de verjaardag van je allesje!
     
  19. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dankje voor je lieve woorden skye81
     
  20. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat ontzettend dubbel moet het gisteren voor jullie zijn geweest.
    Het verdriet en het gemis, maar ook de blijdschap dat jullie haar hebben mogen leren kennen. Ze heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten op jullie gezin, en ze zal er altijd bij horen.
    Ik hoop dat jullie een hele fijne dag gehad hebben gisteren en natuurlijk nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meisje.

    Until you meet again!
     

Deel Deze Pagina