Vreselijk, verschrikkelijk, wat erg. Zo onverwachts, zo onbegrijpelijk. Heel veel sterkte bij de begrafenis en in de zo moeilijke tijd die nu gaat komen. Ik hoop dat er veel mensen om je heen zijn die je kunnen steunen.
Lieverds!! Het is zo onwerkelijk.. Kan het nog steeds niet geloven. Jullie meisje jullie alles. Ik wil jullie voor morgen heel veel sterkte wensen en heel veel kracht. Ik ben bij jullie in mijn gedachten Dikke knuffel...
woorden schieten tekort... Heel veel kracht en sterkte.. Ik zou veel willen tikken, ken jullie niet eens, maar wat een nachtmerrie.. Sterkte...
Tranen in mn ogen. Wat afschuwelijk. Het ergste wat je kan overkomen in je leven en dat overkomt jullie nu héél oneerlijk! Alle kracht en sterkte toegewenst. Vandaag de laatste momenten met jullie dochter
Wat vreselijk, wat een nachtmerrie Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje en heel veel kracht toegewenst. Dikke knuffel
Ik vind het zo erg voor jullie, vreselijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte, weet niet zo goed wat te zeggen.
wat ontzettend erg....Niet te bevatten en te begrijpen... Ik wil je alle kracht en liefde toewensen voor jou en de mensen om je heen.
Zo'n klein meisje, nog maar 16 maandjes oud! Verschrikkelijk en niet te bevatten. Heel sterkte en veel kracht voor de komende tijd.
Ontzettend veel sterkte vandaag en alle dagen die nog zullen volgen.! Hier tranen over mijn wangen, het is idd de eerste nachtmerrie die je als moeder kunt hebben en het is zooo oneerlijk dat hij jou/jullie moet overkomen.. Heel erg veel sterkte met dit intense verdriet.! Liefss
Echt niet normaal dat zoiets oneerlijks gebeurd!!!! Het is, wat velen zeggen, je ergste nachtmerrie als ouder zijnde!!! Ontzettend veel sterkte en veel kracht toegewenst!!!!!!
Butterfly, de juiste woorden die troost bieden weet ik niet. Ik denk ook niet dat die er zijn. Wat verdrietig en verschrikkelijk oneerlijk! Ik wens je/jullie heel veel kracht en sterkte toe. X