Wat een pijn wat een verdriet..hoe moeten jullie je wel niet voelen..dit is gewoon onmenselijk..heel veel kracht en sterkte gewenst
Lieve Butterfly, koude rillingen toen ik het nieuws hoorde en nu weer nu ik lees wat de oorzaak is. Wat verschrikkelijk! Ik hoop dat jullie op een "mooie" manier afscheid hebben kunnen nemen vandaag. Heel veel sterkte voor jou en je man.
Wat verschrikkelijk..... Ik wens jullie heel veel sterkte, ook al klinkt dat bijna onmogelijk..jullie meisje wordt jullie beschermengel.. en jij een moeder van een engel.. Gecondoleerd
Butterfly, wat vreselijk! Gecondoleerd en heel veel licht en kracht gewenst om dit verlies te kunnen dragen! Knuff!
Kippenvel over mijn hele lijf.. Wat een nachtmerrie en wat een groot en onmenselijk verdriet. Wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie het ooit een soort van plaatsje kunnen geven,al denk ik dat je dit soort verdriet je levenslang op je rug meedraagt. Knuff!
Dit verlies is idd te groot voor een mens. Heel je toekomst weg. Ons meisje was alles.... Nu niks meer om voor op te staan
Ik geloof dat ik hier in de omgeving van Tilburg jouw verhaal heb vernomen via via. Meid, ik ken je niet maar ik moet continue aan je denken, wat ongelooflijk oneerlijk dat jullie dit is overkomen.... Echt verschrikkelijk ! Ik snap je volkomen dat je zegt dat je toekomst weg is en dat je niets meer hebt om voor op te staan. Het is echt zo oneerlijk verdeeld in deze wereld, zo g.d verdomme oneerlijk ! Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt, dat jij en je man elkaar goed kunnen vasthouden en dat de juiste mensen op je pad komen die jou en je man staande kunnen houden. Heel heel heel veel Sterkte, kracht en moed om door te gaan ! Jullie zijn in mijn gedachten !
Hier sluit ik me bij aan. Ook ik heb het via via hier in de omgeving vernomen.. Denk er ook de hele week al aan. Ontzettend veel sterkte toegewenst. Het is echt niet te bevatten dat zoiets jullie moet overkomen...