Mijn allesje....

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door butterfly0511, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ondertussen zijn de prachtige foto's van make a memory bij ons binnen. Wat een fantastische stichting. Ben zo super blij met de mooie foto's.
    Het gemis van ons meisje komt steeds vaker en harder binnen.
    Zou zo graag nog 1 x haar lach horen of nog een keer een dikke knuffel krijgen....
    Nu is het nog wachten op het fotoboek van haar crematie als het goed is is die deze week klaar.

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wat fijn dat de foto's er zijn...iets tastbaars dat herinnert aan een moment van alleen jullie samen.
    een hele dikke knuffel voor je en ik denk aan jullie en aan jullie kleine prinsesje xxx

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wat fijn dat jullie zulke mooie foto's hebben.
    Nogmaals sterkte, ook wij denken elke dag aan jullie.

4. Jaytje

Jaytje Lid

11 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat 'fijn' (rotwoord), dat jullie foto's hebben!

Wij hebben in het ZH zelf foto's gemaakt en die (rot) zuster er maar twee...

Wij waren niet gewezen op stichting 'make a memory' helaas..(weer een laksheid.

Van de crematie hebben wij het op film staan...

Het wordt steeds moeilijker wijffie..echt...en idd geen knuffel geen 'laatste' lachje....nee niks meer van dat ALLES...

Konden we maar een brug bouwen en ze terughalen...aan het einde...waar dat ook in hemelsnaam is....

Ik denk aan jullie...

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ik wist gelukkig zelf van de stichting make a memory af weet niet of het zh me er anders op gewezen had.
    Hebben jullie wel in het zh hand en voet afdrukjes met verf en gips gemaakt?

Hier ook heel veel foto's zelf met de telefoon gemaakt gelukkig.

Kun je de crematie goed terug kijken? Wij hebben hier ook de dvd vanuit het uitvaartcentrum thuis. Heb alleen de voorgelezen stukjes nog maar terug kunnen kijken.

6. Jaytje

Jaytje Lid

11 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb er wel 's van gehoord, maar op dat moment kwam het neit in me op...stom en erg jammer van het ziekenhuis dat zij ons daar niet op gewezen hebben!

Ja erg pijnlijk om te zien en veel huilen natuurlijk tis onwerkelijk als we kijken naar een band/dvd van iemand anders...

We hebben het gelooflijk 3 of 4 keren helemaal bekeken(er missen wel wat stukjes, die zijn ertussen uitgehaald(ik was aan het tieren en vloeken schelden en tieren schreeuwen gillen in de auto...)

Bij ons heeft het uitvaart niet de film gemaakt, dat heeft iemand anders gedaan.

7. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Inderdaad wel erg jammer dat een ziekenhuis je daarop niet wijst, zou ik ook niet blij mee zijn. Dit zijn zulke belangrijke dingen voor de ouders waar ze later steun uit kunnen halen.

Ik moet zeggen dat ik op dat moment heel rustig was in het zh en heel helder aan t nadenken was. Wilde alles zelf doen en zoveel mogelijk aandenken aan ons meisje maken. Zal misschien ook wel komen omdat het bij ons heel onverwachts was en bij jou ging er natuurlijk heel veel aan vooraf wat niet goed ging. Dus dan voel je je helemaal onbegrepen en kwaad.

Hier vandaag weer een 'iets betere' dag. De afgelopen 2 dagen waren zwaar, heel zwaar.... Het kwam dan niet met momenten maar gewoon de hele dag door.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    denk aan jullie mop !!

Bijgevoegde bestanden:

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Dankjewel lieve Marjon

10. Frouk

Frouk Lid

31 dec 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    De nachtmerie van elke ouder! Verschrikkelijk. Ik wens je onwijs veel sterkte en kracht toe! Ook voor Jaytje.

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Onze dochter is van dezelfde leeftijd als die van jullie. Ik kan geen troostende woorden vinden. Wat leven jullie in een verschrikkelijke nachtmerrie. Echt vreselijk, sterkte!

12. lonelyD

lonelyD Lid

21 apr 2012
    24
    0
    0
    Heel veel sterkte voor de tijd die nog komen gaat..
    Weet precies hoe leeg je je voelt, aankomende zondag is het alweer een jaar geleden dat mijn kleine mannetje van 6 weken in zijn slaap is overleden. Het is echt iets wat geen enkele ouder mee zou mogen maken, hartverscheurend.

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Jeetje lonelyd een jaar geleden, voelt vast nog als de dag van gisteren.
    Gaat het nu een beetje met jullie?
    Is er bij jullie zoontje ooit oorzaak gevonden?

14. lonelyD

lonelyD Lid

21 apr 2012
    24
    0
    0

Voelt inderdaad nog als de dag van gister, en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk... Met ons gaat het naar omstandigheden goed, ben inmiddels ook alweer 31 weken zwanger, dus spannende tijden breken aan binnenkort. Bij mijn zoontje hebben ze niets kunnen vinden, dus word onder de noemer wiegendood gegooid, rot woord, je kan er zo weinig mee...
    Hoe gaat het nu met jullie? Jullie zitten er nog zo midden in, het is nog zo vers... Vreselijk voor jullie...:(

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb er geen woorden voor.. Ik denk ook dagelijks aan jullie (ook al ken ik jullie persoonlijk niet) :( Wat moet dit verschrikkelijk zijn.. :(
    Ons zoontje is 3 dagen later geboren dan jullie meisje, ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. :(
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel.. :(

16. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, "sterkte" dekt de lading totaal niet....ik ken je niet, maar als ik je zou zien zou ik je heeeellll stevig vastpakken, tranen over mijn wangen hier... ik hoop dat je dit, hoe ze het noemen " een plek kan geven" al lijkt mij dat een onmogelijke taak. ik hoop dat jij en je man jullie verdriet samen aankunnen... heel veel liefs! wat een hel....

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heel veel sterkte gewenst......dit zou een mens niet mogen meemaken:(. Ook sterkte voor iedereen die dit heeft moeten meemaken.

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Vreselijk, onwerkelijk en oneerlijk.... Ik kan me niks ergers voorstellen... ongelofelijk veel sterkte en kracht gewenst... gecontroleerd met het verlies van je meisje....:(

19. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje. Oneerlijk is het.

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vandaag precies een maand geleden.....
    Het voelt als de dag van gisteren.
    Lieve schat wat mis ik je toch het is gewoon niet in woorden uit te drukken.

Deel Deze Pagina