Woensdag 7 aug. begon eerste bloedverlies, vrijdag 9 heviger en op de echo was alleen nog een prop te zien. Een week later was ik schoon. Was ook nog maar 6,5 week. Nu ben ik aan het tellen en ik kom er maar niet uit! Als ik weer redelijk normale cyclus heb ben ik al wat dagen na nod maar heb al 2x negatief getest! Ik snap het niet want heb al 3 dagen raar gevoel daar beneden, maar niet echt ongesteld gevoel. Ik word gek van dat wachten!!!!! Ervaringen??? Graag. Afwachten is het beste maar oh zo moeilijk
Er is na een miskraam echt geen pijl op te trekken, maar snap dat je er gek van wordt. Ik heb een normale cyclus tussen 32-34 dagen maar na de miskramen een keer 42 dagen en na de laatste zelfs pas na 54 dagen ongi. De cyclus erna alles weer normaal en weer zwanger geraakt.
Hou er rekening mee dat het soms heel lang kan duren voordat je lichaam weer hersteld is. Je hebt nu nog geen ongi gehad...misschien nog niet eens een ei. Even afwachten....is frustrerend maar geef je lichaam even de tijd. Als die er weer klaar voor is komt alles vanzelf weer opgang.
Ja ik dacht aangezien alles snel weer goed was dat mijn lichaam vanzelf wel weer klaar zou zijn maar blijkbaar heeft het langer nodig! We wachten af...
Nog steeds niks! snot verkouden! Wachten duurt zo lang! Binnen 4 tot 8 weken na je miskraam moet je ongesteld worden toch? Zit nu op 5 weken. En met jou?!!!!