Hee dames! Weer even een update vanaf hier. Vandaag bij de echo te horen gekregen dat het hematoom nog maar een sliertje is. Dat is wel gunstig, ik weet dat ik niks mag verwachten en er geen garanties gegeven worden maar dit voelde zo fijn om te horen. En daarna zei ze dat het er uit ziet alsof het een meisje is Ook super leuk dus . Ik duim en bid maar dat ik nu eindelijk eens wat geluk krijg in mijn zwangerschap. Ik blijf rustig doen en mijn utrogestan goed gebruiken en zo hoop ik een heel eind te komen. Dikke knuff vanuit hier
Hey wat fijn zeg!! Super om te lezen, ik weet dat je nog niet echt durft te hopen, maar geniet toch een beetje van dit goede nieuws
Wat super fijn nieuws! Ik hoop dat jullie over 25 weken een gezond meisje in jullie armen kunnen sluiten.
Hé, wow, ik heb dit topic zomaar even van begin tot eind gelezen, wat een vreselijk nare roller coaster! Maar wat fijn dat het voor nu een positieve 'afloop' heeft waar ik stop met lezen, wat ben ik blij voor je zeg Je bent nu al bijna 16 weken volgens je ticker, dus ik hoop echt van harte dat het goed blijft gaan en je voortaan ook vrolijke echo's in plaats van die medische mag ondergaan <3 Ik denk trouwens ook een meisje (op basis van niets hoor!). Heel veel geluk in elk geval! <3 Liefs
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes weer ♡ Gisteren weer een echo gehad. De kleine druktemaker vermaakt zich goed. Hematoom was nog erg klein. Zag er dus nog positief uit. Mijn gyn zei dat ik eens aan de afspraak voor de 20 weken echo moet denken. Maar dat vind ik nog best eng. Je moet toch 3.5 week vooruit kijken terwijl ik leef van dag op dag. Als de echo volgende week dinsdag ook goed is dan ben ik 17 weken en 2 dagen dan ga ik de afspraak toch maar maken. De spanning blijft aanwezig maar hopelijk mag dit nu eens goed aflopen. Ik hou me in ieder geval erg rustig. Heb ook weer utrogestan meegekregen gisteren. Kan nu weer even vooruit. Dikke knuf voor jullie dames