Weer even een update: Vandaag weer een echo gehad, ze groeit enorm goed en ligt zelfs al wat voor op schema. Het zag er allemaal prima uit. Hematoom is echt een puzzel aan het worden om te kunnen vinden, weliswaar nog wel wat aanwezig maar er moet flink voor ingezoomd worden. De darmpjes zagen wat wit, maar dit komt schijnbaar vaker voor bij een zwangerschap met bloedverlies. Mijn gyn (een hele fijne man) heeft me een verwijzing gegeven voor het Radbout zkh waar ik aanstaande donderdag heen mag voor een vroege 20 weken echo. Ze doen dat hier bij ons ook, maar omdat we zo een stressvolle periode hebben gehad wil hij gewoon dat we geen overbodige zorgen krijgen en daarom worden we naar het Radbout gestuurd. Een hele opluchting voor mij dus We blijven voorzichtig met positief zijn, ik hou me lekker rustig en ik laat het allemaal maar gebeuren. Ik hoop echt zo dat dit ons gegund is. Nog steeds geen balzakje te bekennen dus we mogen nog uitgaan van een meisje Hier nog 2 foto's van vandaag! Liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal xx
Wat goed! Aaa je ziet haar voetje ook zo lief. Loop zelf in het Radboud. En daar krijg je bij de 20 weken echo standaard 4d echo erbij. Nog een bonus dus
Ohh Sannie wat ben ik enorm blij voor jullie!! Zoo verdiend!!!! Begrijp dat je voorzichtig bent het is ook niet niks maar dit kan gewoon niet anders dan goed gaan. Succes donderdag en hou ons op de hoogte 😉👍
Wat goed om te horen dat het er goed uitzag! Ik hoop dat je een gezond kindje krijgt en snel mag genieten van je zwangerschap!!
Oh wat goed!! Succes in het radboud, daar zit je op de goede plek Wat fijn zeg, kun je een beetje ontspannen nu?