Wauw wat een goed nieuws. Omdat ik inmiddels bevallen ben kom ik niet meer zo vaak op dit deel van het forum maar kom altijd even terug om jou topic even te lezen. Goed om te lezen dit, het is jullie zo gegund!
Hee lieve dames, Net terug van de 20 weken echo, (vorige keer in het Radbout gedaan met 17,5 wk) nu moest het nogmaals om de groei te bekijken. Onze kleine meid is helemaal goedgekeurd Geen hematoom meer te zien Helder vruchtwater en voldoende Geen bloedingen meer Geen echodense darmpjes meer Wauw! Nooit durven denken dat ik dit nog mocht gaan typen. Ik hoop ook echt dat ik nu mag gaan genieten en haar niet meer kwijt raak. Ik voel haar bewegingen nu ook goed. Mooier nieuws kan ik op dit moment niet brengen, ik ga wel nog elke week op controle in het zkh en gebruik nog steeds utrogestan. Lief dat jullie het vragen dames!! Doet me erg goed! Dikke knuffel voor jullie
Wat fijn!!! Hoop dat je nu meer gerustgesteld bent en durft te gaan genieten de tweede helft van je zwangerschap!
Wat een goed nieuws zeg!! Geniet van jullie wondertje! Je hebt ook een hele mooie buik zag ik in t buik foto topic!
Oh wat super!!! Ik hoop dat je je nu echt kunt ontspannen en ervan kunt gaan genieten. Echt goed nieuws.
Wat een klein vechtertje he enze mag trots zijn op haar mama je hebt je er moedig dolrheen geslagen. Hopenlijk snel die roze wolk , ik gun hem je zo!
Thnx dames!! zo een lieverds zijn jullie Ik begin me ook steeds positiever te worden.. het is inderdaad echt een vechtertje Godzijdank. Nu hopen dat het snel februari is haha. Mijn gyn zei ook al, je moet nu toch echt gaan beseffen dat je moeder zult worden. Omdat ze gewoon super goed haar best doet. En meteen dat ik dit typ krijg ik een schopje van dr haha. Jullie zijn echt mijn steun, bijna niemand in de buitenwereld weet dat ik zwanger ben, en jullie helpen me er zo doorheen. Ik blijf hier lekker updaten na elke echo
Ik dacht, ik zoek dit topic weer eens op, even kijken hoe het met je gaat.. Zó fijn dat het nu zo goed gaat! Laat het maar heel snel februari worden!