Mijn angst word waarheid :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannie92, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    sterkte met de onzekerheid. Ik hoop voor je dat je een voldragen zwangerschap mag hebben

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Na 8 dagen geen bloeding meer te hebben gehad, begon ik gisterenavond opeens weer oud bloed te verliezen (heel donkerbruin).

Moest weer in het zkh komen en met het kindje is alles goed. Qua hematoom kunnen ze nog niks over zeggen dat hoor ik dinsdag bij de gyn.

Pff wat een zwangerschap zo :(

3. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Oh sannie vreselijk! Probeer de moed erin te houden! Nog eventjes en het babytje is groter dan het hematoom.. Ik duim mee voor je!

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Nouu wat een spanning zo... Zwaar hoor. Hopelijk ziet alles er goed uit dinsdag. Dikke knuffel!

5. mama695

mama695 Lid

13 apr 2015
    27
    0
    0
    jeetje wat heftig.
    sterkte en hoe moeilijk maar doe maar rustig aan!

hoop voor je dat het goed blijft gaan

6. Sannie92

Thnx dames,

Nu net weer een golf donker bruin verlies.. wat dit nu betekend? ik snap er werkelijk niks meer van.

Hopelijk is het gauw dinsdag

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Mss is het hematoom zich aan het ledigen?! ik heb hier spijtig genoeg geen ervaring mee maar bij twijfel toch maar vk bellen. Beter zekere voor onzekere nemen! Zoals mama695 al zei: rustig aan doen. Hopelijk is het snel dinsdag en heb je een mooie echo en meer uitsluitsel!

8. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Sannie, ik snap dat je hier heel naar en angstig van word. Ik heb zelf ook bloedverlies gehad met 10 weken. De oorzaak is niet bekend, maar waarschijnlijk komt het doordat de placenta voor de uitgang lag (en misschien nu nog wel ligt). Het was midden in de nacht en ik was best in paniek, en gelukkig mocht ik langskomen. Kun jij ook niet gewoon bellen naar je verloskundige en dan vragen of je mag langskomen? Met een echo kun je dan misschien wat gerustgesteld worden.
    ik zie dat je ook drie kleine sterretjes hebt, meid wat moeilijk is dit zeg. Mag dit dan misschien wel goed gaan zul je wel denken!? Hou de moed erin en probeer sterk te zijn, ook voor je kind. Ik wens je heel veel sterkte toe!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Misschien gaat je baarmoeder nu wat meer omhoog staan om beter te kunnen groeien en zorgt door die nieuwe stand dat je hematoom beter kan leeglopen?
    Het is dus wel oud bloed. Mijn gyn. zei toen dat er ook vaak veel bloed in de vagina blijft staan. Vooral als je stil ligt of weinig beweegt. Dat zou het ook nog kunnen zijn....

10. Sannie92

Ik ben niet meer naar het zkh geweest, voel me op en top zwanger. Misselijke/pijnlijke borsten. Heb het gisteren even aangekeken en vandaag is het af en toe een druppel bruin verlies. Geen golven meer.

Ik bewaar netjes mijn geduld tot morgen. En dan zien we wel weer verder. Ik durf er namelijk niet op te hopen dat het hematoom zich aan het ledigen is. Want wat nou als ie zich weer vult, of hij is juist groter geworden. Blijf een beetje neutraal hierin.

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Spannend hoor!! En je weet het niet he.. Het blijft onzeker. Hoop op een mooie echo voor jou morgen. Succes en hou ons op de hoogte.

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    succes hoe laat mag je?

13. Sannie92

Ben net terug uit het ziekenhuis. Heb nog steeds wat bruinverlies.
    Het hematoom is nu 4x2 dus 1cm kleiner geworden. Maaarrr, hij zit nu veel dichter op de vruchtzak. Het kan nog steeds alle kanten opgaan helaas.

Bij M* zat hij rond dat termijn ook bijna tegen de vruchtzak alleen was hij groter. Ik vertrouw er dus echt helemaal niets van.

Zoals je ziet op de foto zit het hematoom er best dicht op. Als hij op de vruchtzak komt word dit een zwakke plek en gaat het scheuren. En dan zal het net zoals de vorige eindigen.

Pff :( het kindje maakt het nog wel heel goed, beweegt ook goed. Maarja dit is geen garantie helaas.

Bijgevoegde bestanden:

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    bah :( het houdt ook niet op he ! het blijft dus spannend :(

dikke knuffel

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    verbaas me wel hoe snel zo,n hematoom verschuift terwijl je toch zou denken dat hij door de druk van groei juist kleiner word .

16. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Pfff meid wat een spanning! Heel veel sterkte. Knuffel!

17. Sannie92

Ja dat snap ik dus ook niet, maar zat bij jou de hematoom ook vlakbij de vruchtzak? En hoe groot was die bij jou?

18. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ooch meid je lieve mooie kindje, ik bid echt voor je dat het hematoom kleiner wordt en WEG BLIJFT!
    pffff wat een spanning. het positieve is dat hij kleiner is geworden.
    ik leef duim hoop en bid mee!! knuffels

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland

het hematoom zat ook bij de vruchtzak wel aan de onderkant , en niet zo dicht als bij jouw. ( heb geen echo waar het zichtbaar op is) . maar bij elke echo werd deze wel zichtbaar kleiner , en zat hij nog precies op dezelfde plek . bij jou lijkt hij ook te schuiven , steeds meer naar het kindje.
    ik ben nu bijna 20 weken en je ziet wel waar hij gezetten heeft nog klein zwart puntje maar echt amper

overigs hebben ze me nooit de afmetingen verteld , het zkh deed hier er heel makkelijk over het viel wel mee maar hij was wel flink ( ga toch nog is zoeken tussen de echo,s )

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    heb even de bewegende beelden terug gekeken en bij mijn zat het hematoom hier ,niet duidelijk zichtbaar op de foto van echo , daar zit dus een mega grote zwarte vlek .
    ik heb wel utrogestan gebruikt om me buik goed rustig te houden en liggen liggen en liggen .

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina