Wat spannend allemaal ts! Ik volg je verhaal nu al een tijdje en ben voor je aan het bidden dat deze keer alles goed zal gaan! Hou vol daar!
Hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Ben je vandaag niet ook jarig? Gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je toch een beetje een fijne dag hebt.
Hallo lieve dames, Helaas niet zo mooi cadeau als we hadden gehoopt Het hematoom lijkt weer groter te zijn geworden. Het blijft echt heel risico vol. Ondanks ik geen helderrood bloedverlies heb of heb gehad lijkt hij nu 6cm x 2cm. Pff het mag ons volgens mij niet mee zitten. Hoe groter hij word hoe meer kans op een foute afloop. Ik ben zelf mn laatste sprankje hoop diep van binnen nu verloren. Maarja we gaan gewoon verder en zien wel waar het schip strand. Meer kunnen we niet doen helaas.
Jeetje meid wat een slopende weken zullen dit voor jullie worden.. hopelijk wordt hij nu niet groter en kan je kindje doorgroeien. Sterkte
Pff elke keer hoop ik goed nieuws te horen na een echo maar helaas.. Wat een domper zeg. Jullie worden flink op de proef gesteld.. Blijf hopen dat dit alles goed mag aflopen. Sterkte en een dikke knuffel!!
Hoi Sannie, ik kwam even kijken hoe het met je is. Nog geen goed nieuws lees ik. Wat spannend! Ik hoop en bid zo voor jullie dat het goed komt met die kleine frummel van je! Hou vol!! Heeeele dikke digi knuffel!
Hallo alle lieve dames, Echt een spannend weekje is dit voor ons. Morgen weer om 12.15 een echo. Ben wel weer benieuwd. Bruinverlies blijft hetzelfde. Kan makkelijk met 1 maandverbandje per dag doen. Het is echt afwachten hoe ver we komen. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Jullie zijn allemaal zo lief! en super steun heel dankbaar ben ik hiervoor. Allemaal een dikke knuffel en morgen laat ik uiteraard weer van me horen. Liefs xx
Ook ik volg je topic al een tijdje, ik wil je heel veel steun en kracht toewensen en ik denk aan jullie.. Wat een onmogelijke moeilijke periode.. Wat wens ik jou een goede afloop toe maar man wat moeilijk moet het zijn.. Ook ik hoop echt dat het morgen geslonken is .. Succes en sterkte!