Ik krijg tranen in mijn ogen van je verhaal! Volgens mij ben jij ook een alleenstaande moeder he, net als ik? Dan zijn zulke dingen ook extra moeilijk, ervaar ik zelf.. Er is niet iemand die je even zegt dat het allemaal wel goed komt.. In ieder geval veel sterkte met je kleine mannetje, en als je het even niet ziet zitten kom dan maar naar het forum, wij steunen je wel
Das schrikken zeg! Gelukkig is het niet super ernstig en laten we hopen dat het dat ook niet wordt. Verwen je ventje maar lekker. Hij heeft zijn mama nou net zoveel nodig als zijn mama hem Hopelijk is hij snel weer beter.
Ik wens je veel sterkte en beterschap voor je zoontje. Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen. Kan me voorstellen dat je schrok, wel goed dat je kalm bleef, denk niet dat ik dat zou kunnen. Ik hoop dat je zoontje snel beter is en hij niet te veel pijn meer zal hebben.
Nou, om half 9 waren we eindelijk thuis, maar niet met goed nieuw helaas.. Om 17:50 waren we bij de HAP, werden meteen geholpen, maar deze huisarts zei meteen dat dit NIET de Bof is, maar dat het een ontsteking was.. Hij wist alleen niet wat precies, dus moesten we door naar het ziekenhuis om het door de kinderarts te laten bekijken.. Zij kon ook niks vinden.. Moest bloed geprikt worden, door een paar van die debielen die gingen prikken terwijl ze geen ader konden vinden.. 3 keer overnieuw, bij zo'n klein ventje, onmenselijk.. Uiteindelijk hebben die verpleegsters de kinderarts er maar weer bij gehaald zodat zij het kon doen, maar ook zij kreeg het bijna niet voor elkaar.. Een half uur hebben ze met die gemene naald in dat kleine handje zitten wroeten, en hij moest zo huilen, arm arm ventje We hebben alvast antibiotica gekregen en andere pijnstilling.. Morgen om 11uur moeten we weer in het ziekenhuis zijn, dan krijgen we de uitslagen van het bloed en wordt er een echo van z'n wang gemaakt.. Ik maak me zo ontzettend ongerust.. Damien ligt nu lekker te slapen op de bank, maar ik ben zo bang voor de nacht..
Ahw gos meis toch!! Je kleine en jij krijgen het even flink te verduren!! Heel veel sterkte en beterschap, hou je topic goed in de gaten, ben benieuwd wat er uit komt!
Jeetje dat is schrikken Ik hoop dat de uitslag mrg meevalt en dat je zoontje snel opknapt met de ab! Dikke knuffel!
Jeetje....dat is flink schrikken. Ik hoop dat Damien snel opknapt en dat de AB snel aanslaat. Dikke knuffel xxx
Thanks meiden.. Hij heeft net Nurofen gehad, nu gaan we naar bed, we zien wel hoe laat Damien weer wakker wordt.. Als het ergens snachts is kan hij de anti-B er nog bij krijgen wat mij betreft, anders wordt het morgenochtend. Ik zie het niet zo zitten om het 'm tegelijk te geven.. Ik hoop ook dat er morgen iets uitkomt.. Hoop dat die echo iets oplevert al kan ik me weinig voorstellen bij een echo van een wang.. Maar we zullen zien!
Meid, wat een ellende !!! Arm, arm ventje! Heb je de antibiotica gekregen voor het geval het nog erger wordt oid?? Ik begrijp dat je er nog niet mee gestart bent, of begrijp ik je verkeerd? Hopelijk komen jullie de nacht goed door. Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis. Ik ben heel benieuwd wat er uit het bloedonderzoek en de echo komt! Knuf voor Damien!
sterkte met je kleine mannetje! op die echo zouden ze kunnen zien of er een ontsteking zit zeker? hebben ze vorig jaar bij ons dochtertje gedaan (echo op haar nek ivm onstoken lymfeklier) hopelijk slaat de kuur snel aan!
Jeetje, wat schrikken! Sterkte hoor! En beterschap voor je ventje. Volgens mij heeft hij een heel fijne troost aan jou!
Hoe is het vannacht gegaan? Wat duurt het dan lang he? Nog twee uur en dan hebben jullie hopelijk antwoord en kunnen ze beginnen met een goede behandeling. Ik zal voor jullie duimen. Sterkte!
He bah, wat vervelend allemaal. Ik hoop dat hij snel opknapt. Kan me voorstellen dat je je vreselijk zorgen maakt. Dat doe ik al bij een klein kuchje. Succes vandaag.
Wat naar zeg dat ze hem zo vaak hebben moeten prikken. Ik heb het ook gehad met de jongste en is echt hartverscheurend. Heel veel succes met de echo straks. Hoe is de nacht gegaan?