Mijn arme,arme mannetje

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Volgens mij zou jij een boek kunnen schrijven.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sjonge zeg... met tranen lees ik je bericht.. wat is dat schrikken zeg.. zou ook helemaal in paniek zijn.. hopelijk knapt ie snel weer op.. wist helemaal niet dat je het alsnog kon krijgen na de inenting.. BETERSCHAP

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh jee.. ik lees nu de rest ook.. dus geen BOF.. wat dan wel...sjonge..
    Nou meid heel veel sterkte.. hopelijk is het niets ernstigs en snel weer over.. Knuff

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Shaddixxx jeetje... beterschap met je mannetje meis! Hoop dat het niks ernstigs is en hij snel weer opknapt! Gets.. vreselijk. Knuff!

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh wat een nachtmerrie en wat een angst zullen jullie hebben meid! ik hoop dat het allemaal niet zo erg is als je denkt en dat je mannetje gauw weer opknapt.... erg verdrietig voor jullie... sterkte in deze tijd! hoe gaat het nu met hem dan? weet je al meer? als je het echt niet vertrouwd moet je echt gewoon naar het ziekenhuis gaan hoor!

6. Hij is de nacht eigenlijk heel goed doorgekomen! Hij is gister nadat ik mijn laatste bericht hier postte nog een half uurtje wakker geweest en heeft wat gedronken en nog een stukje kroket ;) gegeten.. Nouja, alles wat ie binnen krijgt is mooi meegenomen natuurlijk, want hij wilde de hele dag niets eten..

Hij heeft de hele nacht doorgeslapen, is vanmorgen best vrolijk wakker geworden! Hij zit nu even lekker in bad met mijn broertje, dat is sowieso feest natuurlijk.. Hoop dat het zo blijft!

Er was trouwens iemand die vroeg waar die antibiotica voor was.. Ik vind het ook een beetje vreemd dat ze dat hebben meegegeven terwijl ze nog geen idee hebben wat er aan de hand is, maar de kinderarts zei dat het ook de zwelling zou moeten verminderen.. Nouja, hopelijk horen we straks wel wat er aan de hand is, dan kunnen ze tenminste passende medicatie voorschrijven..

Ik heb trouwens wel het idee dat de zwelling wat meer omhoog getrokken is, meer naar z'n slaap toe. Gister kwam het tot onder z'n oortje, en ging het aan de achterkant alleen wat omhoog, maar nu gaat het aan de voorkant ook langs z'n oortje heen, dat vind ik dan wel weer eng.. :(

Nog een uur!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hè wat sneu. Hadden ze hem niet beter in het ziekenhuis kunnen houden? Ook omdat Ze nog niet wat het is. Die onzekerheid is ook eng. Veel sterkte!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat hij zo lekker geslapen heeft en jij dus ook een nacht goed hebt kunnen slapen.
    Ik hoop dat de echo zo meer duidelijkheid brengt.

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hoe is het nou met hem?
    brrrr,kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent hoor!!
    veel beterschap en je zoontje maar lekker vertroetelen:)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat schrikken! ls je niet vertrouwt gewoon weer de dokter bellen hoor, tis jouw kind. En niet te vaak zetpillen geven, die koorts dient ergens voor en als je dat steeds gaat onderdrukken met zetpillen is dat niet goed.

Beterschap met je vent en laat je de uitslag van de echo even weten? Komt vast goed!

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Klopt wat je zegt. Maar het spreekwoordelijke mes snijdt aan twee kanten. Een virus bv. gedijt het beste bij een temp. van 37 graden (normale lichaamstemperatuur zeg maar). Theoretisch gezien zou het dus langer duren een virus uit een lichaam te krijgen als de lichaamstemp. verhoogd is.
    Aan de andere kant; een kind wat hoge koorts heeft eet vaak slecht, drinkt slecht en zijn soms zo lusteloos als wat. Niet eten, maar vooral niet drinken kan nog meer problematiek met zich meebrengen.
    Het is dus een bepaalde afweging die je (soms) moet maken.....

TS; Ben heel benieuwd hoe het gegaan is in het ziekenhuis!
    Fijn te lezen dat je zoontje de nacht goed door is gekomen!

12. Op de echo was helemaal niets te zien.. Er zaten wel wat kliertjes in z'n wang maar die hadden allemaal gewoon een normale grootte, niets bijzonders.. In het bloed hadden ze wel iets gevonden wat op een ontsteking wees, maar wat het nou precies was wisten ze niet.. Aan de ene kant ben ik hartstikke opgelucht natuurlijk, maar aan de andere kant; Nu weten we nog niet wat er precies is, en mijn ventje heeft niet zomaar zo'n enorme wang en koorts en pijn :(

Hij moet nu gewoon z'n antibiotica-kuur afmaken (maar waarvoor ie dat precies heeft gekregen, geen idee :(), en dan moet het over een week over zijn.. Damien mag volgende week nog wel een keertje naar de huisarts om het na te laten kijken..

Hij is nu lekker vrolijk, heeft geen koorts meer, hij is lekker aan het spelen.. Echt een enorm verschil met gisteren! Ik hoop dat het zo blijft en dat het vanavond ook zo lekker gaat!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Shadixxxx het zal wel een breed spectrum antibiotica zijn..dat werkt voor een hele hoop verschillende dingen.
    Meestal schrijven ze dat ook voor als ze iets op kweek zetten. als er dan later iets anders uit de kweek komt da geven ze je een middel specifiek voor die bacterie.
    Maar meestal is een breed sprectrum afdoende.. dus nu maar hopen dat hij er snel van opknapt.... zijn koorts is in ieder geval gedaald dat is al een groot voordeel.
    beterschap met je mannetje

14. Ik zat net te kijken, maar het is precies hetzelfde spul als wat ie exact een jaar geleden voor z'n oorontsteking kreeg.. Misschien werkt het dan inderdaad wel tegen meerdere dingen.. Ik weet het ook niet.. Maar goed, als mijn mannetje zich er beter door gaat voelen vind ik het prima!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Wat een verhaal zeg...jeetje, krijg het er koud van, je schrikt je dood.

Over die antibiotica. Ze hebben een soort 'standaard' antibiotica. Mijn zoontje is toen hij 8 dagen oud was opgenomen.
    Ze dachten toen aan een infectie, maar ze wisten verder nog niks. Toen is al wel meteen de antibiotica gestart.
    Na een dag bleek het urineweginfectie te zijn, maar ze wisten nog niet welk soort.
    Na 4 dagen (urine moest ook op de kweek) wisten ze welke bacterie het was en is de antibiotica gewijzigd.

Maar de 1e had er al wel voor gezorgd dat de koorts minder werd en dat hij zich beter ging voelen!

Heel veel beterschap voor je mannetje!

Liefs loesie

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat de koorts aan het zakken is en dat hij zich wat beter voelt.:)
    Hopelijk begint de zwelling ook snel weg te trekken.

17. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Klinkt mss stom, maar zouden het doorkomende tandjes kunnen zijn. Ik heb ergens gelezen dat ze daar soms koorts en een die wang van kunnen krijgen. Sterke, hoop dat het snel over is!

Deel Deze Pagina