Ik heb in een schoonmaakbui met antikal de muur in de badkamer bij de douche schoongemaakt. Nou, zoals jullue zien ziet het er niet uit nu!! Ik baal zo!! Schoonmaakazijn helpt niet, iemand tips?
I love cillit bang! Werkt als een tierelier hier. Maar de tip van glansspoelmiddel ben ik al vaker tegengekomen, die zou ik ook even proberen.
Het was ook cillitbang ja, geen antikal. Dacht dat dat hetzelfde was?. Niet echt geruststellend dus Silverwings
Ojee.. Ik heb ook niet zulke mooie tegels as die van jou, mijne zijn gewoon simpel wit Ik weet wel dat hg erg goed werkt, maar voornamelijk omdat het zo agressief is. Dat zou écht het laatste redmiddel zijn. Eerst maar de simpelere dingen proberen..
Heb je microvezel doek in huis? Zoja, Neem wat water met alles reiniger zet je muur goed in, Spoel schoon met de douche kop,en droog na met een microvezel doek Voor mn werk moeten we vaak badkamers opleveren na verbouwing, en het werkt altijd, Mocht het bij jou niet werken dan weet ik het ook niet
Zijn je tegens van natuursteen? Nooit antikal gebruiken want dat lost je stenen op. Er valt dan niet veel meer aan toe doen, misschien krijg je het met groene zeep nog een beetje goed.
Gelukkig geen natuursteen! Maar geloof dat de glansspoel goed is. Morgen even kijken als het licht is, maar ziet er een stuk beter uit. Dank jullie voor de tips en complimenten over de mooie tegels. Ook al zien ze er normaal een stuk beter uit
Jeetje wat balen meis! Het zijn zulke mooie tegels! Ik heb geen andere tips voor je helaas, ik ga hier wel morgen de badkamer en wc schoonmaken met glansspoelmiddel!