Mijn arme broertje. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Chrisje, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ohh ik vind het zo zielig...

Mijn broertje wou een lange fietstocht maken dus hij zou naar het huis van mij en mijn man in Eindhoven fietsen (vanuit een dorpje in Limburg).
    Hij had gisteren van zijn gespaarde geld een nieuwe fiets gekocht, een wielren fiets. Hij was er echt super blij mee. En trots natuurlijk. Hij is 16.

Nou was hij dus onderweg hierheen maar op het fietspad sneed een andere fietser hem af. Hij raakte de fiets van mijn broertje en zijn voorband is nu dus aan flarden. Van zijn gloednieuwe zuurverdiende fiets.
    Die stomme andere fietser reed natuurlijk gewoon door. :cry:

Nu gaat mijn moeder hem ophalen bij de fietsenmaker van het dorpje waar hij in de buurt was. Ze zei dat ze hem nog nooit zo kwaad had gehoord.

Ik vind het heel zielig voor hem en ik ben erg nijdig op die stomme fietser die gewoon door reed.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, dat is inderdaad zielig zeg. Mensen hebben geen respect voor elkaar en voor elkaars spullen. Als hij verzekerd is, ook voor schade, kan hij het nog terughalen. Heeft hij verder nog schade, of is het alleen zijn band die stuk is?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ken het gevoel Chrisje, ik ben vorige week met mijn nieuwe fiets onderuit gehaald door een stel jongeren. Fiets is er goed af gekomen, maar ik heb mijn knie zwaar gekneusd en ik kan daardoor voorlopig niet sporten.

Toch is het gek, Het eerste dat ik dacht is 'Oh, daar gaat m'n nieuwe fiets' pas toen ik vloekend weer op de fiets zat kwam ik er achter dat m'n knie geschaafd en dik was. Toch kon me dat weinig schelen, m'n fiets vond ik belangrijker want die is net een maand oud en heeft me alles bi jelkaar 1500 euries gekost. Ik weet dus precies hoe je broertje zich voelt. KLOTE.

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het is voor zover ik weet alleen zijn band. Hij is nu bij de fietsenmaker en hij wil eigenlijk gewoon verder fietsen dadelijk maar dat vind ik niet zo'n prettig idee. Zeker niet omdat hij nu zo kwaad is.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heerlijk even stoom afblazen op de fiets, heb ik ook gedaan en als je thuis komt is het allemaal al veel minder erg. Is echt goed voor hem.

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat een aso's op de weg zeg... tis toch gewoon te gek voor woorden.

je kan beter niks nieuws meer kopen, alles wordt toch door iedereen stuk gemaakt. en zijn het je spullen niet, ben je je eigen gezondheid niet zeker.

zo kan ik me ZOOO erg irriteren als ik in de auto zit, mensen rijden maar als kippen zonder kop. geven geen richting aan, en als je dan gaat rijden kijken ze raar op... of zomaar ff inhalen zonder te kijken !!! idioten... door hun stomiteiten zijn wij ons leven niet zeker.

vind het echt zielig voor je broertje, zo hard voor zn fiets gespaard, en dan dit... GRMPFFF

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    he wat vervelend zeg, en al helemaal dat die andere niet ff stopte!

Ik had dat ook een keer toen ik iets van 12/13 was. Reed op de peperdure fiets van me moeder net in een bocht, knal ik recht op iemand die aan de linkerkant aan het fietsen was! Bang! Lag ik dan in de brandnetels :( :x Gelukkig stopte hij wel want het hele voorvork van de fiets was krom en moest vernieuwd worden. heb ze telefoonnr. gekregen en we hadden het vergoed gekregen van z'n verzekering.

Daarom ook zo lullig dat die gene van je broertje niet ff stopte, we zijn toch allemaal WA verzekerd??

Deel Deze Pagina