heeeeeeeel veel sterkte, een nachtmerrie dis is uitgekomen, bah, en helemaal je lieveling en in je kraam weken. en die ander zijn maatje kwijt. heel veel sterkte de komende tijd
Och jeetje meis....bij jouw verhaal gelezen te hebben, kreeg ik al bijna tranen van in mn ogen! Omdat ik zelf zoiets ook ooit mee heb gemaakt. Ik weet wat er door je heen gaat, en hoe jij je voelt. Ik wil je heeeel veeeel sterkte toewensen meis de komende tijd, want die zijn het zwaarst....en met name dat gemis! Dikke KNUFF voor jou. Liefs Duivinnetje
hoi meid! heel veel sterkte! ik weet wat je voelt...ben 2 jaar terug mijn kat verloren van nog geen half jaar oud...is van 7 hoog omlaag gesprongen en helaas niet overleeft, was er helemaal kapot van... en idd ik denk ook t zal zijn reden wel hebben maar leuk is anders...koester de mooie momenten van je hondje! en heel veel sterkte gewenst... x kim
Oh meis, wat erg .. Zo zielig! Wens je heel veel sterkte. Zo oneerlijk.. Is de bestuurder nog gestopt?
he bah wat een rotnieuws. Zeker ook naar voor zn maatje die zal ook heel verdrietig zijn. Een dikke knuffel voor jullie!
ach nee lieve suzy wat ontzettend vreselijk vreselijk vreselijk ik wil je heel veel sterkte wensen, het worden op een gegeven moment echt gezinsleden he dus je gaat ze zo missen ... zeker als het dan ook nog op zo'n onnodige manier gaat, zo wreed... vorig jaar in 2.5 maanden tijd 2 van onze kattekinderen doodgereden, ik huil er nog steeds vaak om.. weet hoe je je voelt hoop dat je een mooi afscheid kan hebben.. op welke manier je dat ook wilt vormgeven. heel veel sterkte..