Ik roep dat niet meteen, maar is beoordeeld op hoe mensen hier eigenlijk elke dag door de straat crossen... Daarbij heeft de dierenarts gezegd dat t van n aanrijding zou "moeten" zijn (qua verwondingen).. En k weet zo goed als zeker dat t in mijn wijk is gebeurd, omdat ze eigenlijk nooit ver uit de buurt gaan en ze was vlak daarvoor nog in de tuin... Dus zover kan ze nooit uit de buurt zijn geweest.. k Snap dat jij t niet verkeerd bedoeld richting mij, maar toch is dit niet echt n reactie waar k veel mee kan...
Wat erg voor je poes. Wat moeten jullie geschrokken zijn. Ik hoop heel erg dta ze er weer bovenop komt. Sterkte!
ag jeetje arme poezenbeest wat zal ze pijn gehad hebben weet hoe je je voelt mijn katje is ook aangereden geweest en heeft het uit eindelijk niet gered. mijn andere kat lig wegens imuumziekte (kapotte pootjes gaten erin al 2 weken bijna bij de dierenarts hopelijk mag die vrijdag naar huis maar daar is het verhaal somber in omdat die ziekte allee erger word. dus je voelt je klote en de vraag waarom pff heftig hopelijk komt ze er goed boven op sterkte
Ja, maar je noemt het zelf in je openingspost, dus kun je verwachten dat je daar een reactie op krijgt. Dan had je er beter neer kunnen zetten dat je dierenarts denkt dat het door een aanrijding komt. En geen informatie die je uit je duim zuigt. Het is niet omdat iedereen daar hard rijd dat ook meteen gebeurt moet zijn, dus dit is een aanname en geen waarheid. Laat het dan achterwege als je er geen reactie op wilt.
Dit dus. Ik hoop dat jullie poes er boven op komt. Wij zijn ook 2 katten kwijt geraakt, vond het ook verschrikkelijk. Tijden van slag geweest. Maar een auto hoeft echt niet snel te rijden. In stapvoets zorgt het ook voor veel schade. Mijn man heeft gisteren een kat dood gereden Hij reed met een grote combinatie, en de kat is onder de kar gerend Hij was helemaal overstuur. Hij kon pas een stuk verderop draaien, en toen waren er gelukkig al mensen bij. Maar goed, veel mensen doen dat echt niet expres of i.d.
Het gaat mij om dit stukje. Klinkt erg verwijtend, maar je weet helemaal niet wat er daadwerkelijk is gebeurt. Natuurlijk is het vervelend dat er te hard is gereden, maar het kan zoveel oorzaken hebben. Het kan een onbekende zijn geweest, of een motor, iemand die 30 reed, 50, misschien wel 100. Tja zo kun je wel doorgaan. Bedoel het idd niet vervelend en hoop natuurlijk dat ze er gewoon bovenop komt. Snap dat je boos bent, maar je weet gewoon niet wat er gebeurt is, dus is het noemen van "maar een kat, wat als het een kind was geweest niet aan de orde.
pff jeetje zeg, jij zegt zeker nooit iets in een opwelling of omdat je emotioneel bent? Arme poes ligt kritiek en jij zeurt over iets wat ts heeft gezegt of ze dat zeker weet en of dat de waarheid is etc. Maakt toch niet uit? Ze beschuldigd jou er toch niet van dat je te hard hebt gereden daar en dr kat heeft aangereden? Niemand weet natuurlijk wat er echt gebeurd is ( behalve poes ) Maar als mensen daar 9 van de 10 keer te hard rijden dan kan je er donder op zeggen dat ze door een auto is aangereden die te hard heeft gereden. En ook al is het niet zo, wat boeit jou dat nou of ts denkt dat het is gebeurt? Het is al erg genoeg dat poezenkind zwaar gewond is.
Naast dat het misschien niet helemaal eerlijk is wat TS schrijft, kunnen we ons toch allemaal wel iets voorstellen hierbij? Kom zeg, TS is helemaal overstuur, en dan gaan we hierover lopen zeuren? Toen ik 9 was werd mijn kitten voor m'n ogen aangereden. Niet overleeft. Ik ben als meisje van 9 de hele buurt door gelopen om te vragen of iemand wist 'van wie die rode auto was', want dan zou ik dat mens wel eens even.. Achteraf bleek dat die mevrouw het helemaal niet gemerkt heeft, en expres heeft ze het natuurlijk ook niet gedaan, maar als zoiets gebeurt ben je gewoon woest en intens verdrietig, dan denk je niet altijd even goed na over wat je zegt en doet.
Wat verschrikkelijk zeg! Mijn katten zijn ook net mijn kinderen en zou me echt helemaal lam geschrokken zijn. Arm beestje wat zal ze pijn gehad hebben. Heel veel sterkte en maar goed dat je de druppels op de grond hebt zien liggen anders was je er misschien pas de volgende ochtend achter gekomen. Ik hoop dat alles goedkomt.
AH, wat zielig!! Rot hoor! Ik hoop dat ze opknapt en alles goed komt! Heb er een naar gevoel van in mijn buik, arm beestje... Veel sterkte!
Ja ik ook.. Heb ze helaas zelf niet, maar ben er gek op, als baby al Bij mijn ouders voor de deur ligt ook een kat, die is veranderd van een dikke kat in een oud mager beestje met rare vacht met allemaal plukken eruit. Hij is van mensen ergen aan he eind aavan de straat.. Het liefst neem ik hem mee naar huis.. Gelukkig is de buurvrouw van mijn ouders ook een enorm kattenmens en die zorgt goed voor hem.. Lief vind ik dat!
Ach wat erg! Verschrikkelijk wat zal dat beestje geleden hebben! Gelukkig is hij nu in goede handen.Afwachten,meer kun je niet doen.
O meisje, wat vreselijk voor jou, maar helemaal voor je poezenkindje. Ben zelf echt een dierenvriend en heb ook katten. Wat is ze een kanjer dat ze ondanks dat helemaal naar huis is gekomen, hoe trouw is z'n beestje dan hè! Wel vreselijk dat je niet direct hebt gezien dat ze gewond was, maar ik ga heel hard duimen dat ze erbovenop komt!
mijn maag draait ervan om..wat ongelofelijk zielig... ik hoop dat je poezekindje weer snel beter wordt en geen pijn heeft
Hoop dat alles goed komt met jullie diertje.. Echt super zielig om te lezen hoe het poesje er aantoe was...
Ow gatsie zeg Ik hoop dat hij er bovenop mag komen! Ik weet precies hoe je je voelt, mijn poezebeest is een paar maanden geleden overreden, hij was ontsnapt. Dus ik weet precies hoe je je voelt als je niet weet of je poezebeest het haalt. Die van mij rent gelukkig weer rond na een paar maanden benchrust (en heel veel geld armer).