Mijn arme poezenkindje...

Discussie in 'De lounge' gestart door mama4life, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat erg! veel sterkte voor jullie! dus ze is op eigen krachten toch nog thuis gekomen? dat is mooi, hopelijk kan de dierenarts haar helpen! een paar weken geleden is onze lieve poes terra heel snel overleden aan een tumor, we missen haar nog iedere dag!

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    heel veel sterkte, ik hoop dat ze het overleeft, ik kan me voorstellen dat je veel verdriet hebt al ben ik geen kattenmens, als je een sterke band hebt maakt het niets uit en doet het je veel zeer....

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wat verschrikkelijk zeg! Ook ik weet precies hoe je je voelt, onze dieren (hond en 2 katten) zijn ook net kindjes voor me.

Een van onze katten (ze is vrijwel altijd buiten maar komt een aantal keren per dag thuis om te eten en te knuffelen en soms te slapen) is ook eens aangereden. We zijn haar 3 dagen kwijt geweest, pfoehh wat vreselijk was dat. Ik maar steeds zoeken en roepen... totdat ze uiteindelijk heel zielig miauwend onder een bosje vandaan kwam kreupelen. Uiteindelijk had ze niets gebroken of wat dan ook maar wel zwaar gekneusd en een wond.

Wij wonen in een vrij rustige buurt maar er is een doorlopende weg waarop best hard wordt gereden, daar is ze waarschijnlijk aangereden. Wat mij betreft leggen ze er zulke hoge drempels neer dat als je er te hard overheen rijdt je hele auto in de kreukels ligt... Ik bedoel maar, net wat je zegt, nu is het jouw poes, de volgende keer misschien wel een kindje!

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hoe is het nu met poes?
    Wat vreselijk en wat zul je geschrokken zijn....Ik hoop dat het goed komt met haar.

5. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Och 't arme beestje, wat vreselijk! En dan idd nog op eigen kracht naar huis gekomen :(

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik laat mijn katten om deze reden en nog veel anderen binnen mischien een idee om dat ook te doen hoef je daar in iedergeval niet meer bang voor te zijn succes.

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dat hoeven we met die van ons niet te proberen, dan terroriseert ze het hele huis. ;) Altijd zo geweest voor zover ik heb begrepen (de twee katten zijn oorspronkelijk van mijn vriend). Ze kwam uit een asiel en ze viel niet binnen te houden. De andere is wel altijd binnen trouwens.

8. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat je poezekindje er gauw weer beter is!
    Ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte?
    Liefs x

9. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Aah arm beestje! Heel veel sterkte!

10. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Nog geen idee of het goed gaat komen met ons kleine poezenmeisje, maar vanmiddag rond half 4 gaan we haar ophalen...

De dierenarts durft haar niet onder n roesje te brengen om haar te onderzoeken en ze weten niet of ze zal herstellen (met name haar oogje), maar ze zou te goed zijn om in te laten slapen... Ze kunnen nu niets anders doen dan pijnstilling geven, maar dat kunnen we (zeker voor dat geld) ook zelf...

Hopen dus dat ze (thuis) herstelt... Bedankt voor alle lieve reacties en steun!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh my zit het met tranen in m'n ogen te lezen. Echt erg dit, zoooo sneu :(

Hoop dat je poezenkindje snel maar goed herstelt !!! Dikke virtuele knuffel voor haar, en voor jullie!

12. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat moeilijk dat je niks anders kan doen dan afwachten! Maak maar een lekker mandje voor der met dekentjes waar ze kan rusten en hopelijk herstellen. Je kan nu niks anders doen dan er voor haar te zijn en goed in de gaten houden denk ik..

Veel beterschap voor je katje!

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh wat zielig, arm beest! Hoop echt dat het goed komt met haar, een dier wat lijdt is verschrikkelijk. Ik heb zelf mijn kat nooit buiten laten lopen, het gevaar vind ik gewoon te groot (en overlast voor buren ook). Sterkte!

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh! Ik krijg er gewoon rillingen van! Wat naar!
    Sterkte voor het poezelbeest en succes met de verzorging!
    Ik hoop dat alles goed komt!

15. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    We gaan er ons best voor doen dat ze weer op mag/kan knappen... Liefde, tijd en aandacht... Meer kunnen we niet doen, dus k hoop dat t genoeg zal zijn...

Bedankt voor alle lieve berichten....

16. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Wat erg! Arm diertje, ik hoop dat het goed met haar komt. Sterkte

17. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    pff dat is schrikken zeg! wij hadden gister hier het soortgelijke.... gister 3 jaar getrouwd dagje weg met de kids...komen we thuis gaat mn man om 11 uur naar boven tv kijken.. ziet een van zn 3 katten raar op de stoel liggen en wil hem "wakker" aaien.... beest keihard en koud :( komt mn man huilen beneden "spooky"is dood...

ik dacht eerst dat hij een grapje maakte na dat ik gezegd had joh waarom plaatsen al die gekken foto's van hun dode kat op facebook? en tja 5 min later kwam hij met dit nieuws.

dus gister echt 10 nummers gebeld om te vragen wat ik met die kat moest en er zo snel mogelijk vanaf kwam. aangezien me al een paar keer verteld werd ja morgen begin van de middag kunnen we hem ophalen.. ja das mij te laat dan slaap ik heel de nacht niet!

18. MissT

MissT Niet meer actief

Ach jeetje wat zul je geschrokken zijn!!
    Heel veel sterkte met je kleine katje, en hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop, en is ze weer snel aan het rond rennen!

Knuf

19. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze nu zelf bij je is... Lekker veel knuffelen en aandacht geven. Hopelijk voel jij je nu ook beter nu ze dichtbij is en bij haar kan zijn wanneer je wilt.

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ach, arm beestje. Hopelijk komt het goed met haar. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina