Veel sterkte en hopelijk is ze snel weer opgeknapt. Ondnaks dat ik ons beessie soms vervloek, zou er niet aan moeten denken dat haar iets overkomt. Snap je helemaal!!
Aww, ik kan niet tegen dieren die lijden, ik krijg er altijd tranen van Wat ontzettend zielig voor jouw katje. Dat ze zo gewond is en zoveel pijn heeft, maar toch naar huis gekomen is, wat knap en trouw van haar. Ik zal aan haar denken, en aan jullie! Veel sterkte.. hopelijk doorstaat ze het en is leeft ze, desnoods met één oogje, een fijn en onbezorgd leventje als ze weer genezen is!!
Informatie die ze uit haar duim zuigt Hoe zou poeslief anders aan zo een verwonding komen? Ik werk in het asiel en zie ze elke dag binnenkomen met zulke verwondingen. Ook katten gehad met een uitpuilend oogje door aanrijding. Wat doet het er trouwens toe? Poes is gewond en jij zeurt dat het geen aanrijding was. Op die informatie zat ze te wachten. mama4life,hoe is het nu met haar? Is ze weer thuis?
Arm ding. Hoop dat het snel de goede kant op gaat. Ik ben helaas mijn poes vorige week verloren daardat deze is doodgebeten door een hond.
Ik zeg nergens dat het geen aanrijding was, ik zeg dat ze niet weet hoe hard het is gegaan. En als ze niet op deze informatie zat te wachten had ze had ze het beter niet kunnen noemen in haar openingspost. Ik vind het verschrikkelijk dat mensen altijd maar meteen iets roepen, dat zal het wel geweest zijn. Misschien wel het meest logisch, maar hoeft niet altijd waarheid te zijn, er zijn nog zoveel andere dingen die gebeurt kunnen zijn.
Even in een nieuw berichtje, want die andere was geen reactie meer op TS. Ik hoop dat jullie kat er snel weer bovenop komt, altijd erg vervelend als dit soort dingen gebeuren. Moeten jullie nog terug naar de dierenarts voor controle???
Hallo! Nou ons kleine poezenkindje heeft vannacht minimaal gegeten en gedronken (lees: n paar druppels), maar ze heeft wat binnen... Ze is ook op de bak geweest... (n voorzichtige hoopvolle glimlach) Mn vriend heeft "nachtdienst" gehad en heeft haar n paar keer wat eten/drinken proberen te geven en voorzichtig t neusje schoonvegen... Die zit vol met bloed en ze ademt dus lastig... Ze reageert nmm wel redelijk goed op ons... Ze komt naar ons toe, spint, geeft koppies en reageert zoals ze voor deze ellende ook reageerde... Daar dus ook goede hoop dat ze geen rare dingen ervan over zal houden... t Oogje, tja... Het ziet er stukken beter uit als vlak na t "ongeluk"... Is nog altijd wel dik en helemaal donker, maar puilt minder uit... Geen idee of ze ermee kan zien of er ooit weer mee zal kunnen zien... Maar dat is minder belangrijk op dit moment... Vrijdag moeten we voor controle langskomen... En dat zal de komende paar weken wel vaker moeten gebeuren, maar k houd goede moed... t Is mn poezenkindje en daar "vecht" k voor... @discussie hardrijden... Tja, wellicht n "overhaaste" conclusie van mij, maar de enige mensen die in deze straat niet te hard rijden, zijn de mensen die hier parkeren... Verder hoop k dat hiermee die discussie kan gaan liggen, nav de verwondingen is t n botsing met n auto geweest en verder zal k daar geen woorden meer aan vuil maken... @iedereen, bedankt voor t meelezen, meeleven en lieve steun! Knufs
Heel veel sterkte! En ik bid voor een goede afloop voor je poezekindje! Mijn katten zijn ook alles voor me... Dikke knuffel!!
oh bah arm dier...Ik kan er niet tegen hoor, dierenleed.. Mijn ouders hebben ook poezen (wij drie honden en drie paarden), en daarvan zijn er ook meerdere doodgereden, of bijna dood.....al je dan ziet wat je aantreft...vreselijk..die katten slepen zichzelf naar huis, zwaar gewond.. Regelmatig bij de dierenarts gezeten met een zwaargewond poesje. Ook is in mijn puber jaren onze pup doodgereden. Weet dus precies hoe vreselijk het is als je dier aangereden is. Zo heeft een van de katten van mijn ouders 2 keer (!!!) zijn bekken gebroken door een aanrijding. Die moest dus 2 keer negen weken in een bench wonen. Hij mocht niets doen dan rust rust rust. Kattebak in de bench en zijn eten en drinken en zijn mandje....... de derde aanrijding werd hem fataal. (ze wonen in een druk boerengebied met veel trekkers en boerenmachines waar hij het niet van gewonnen heeft).
Wat fijn om te lezen dat ze in ieder geval iets heeft gegeten en gedronken, ook al was het minimaal. Beter iets als niets . Verwen haar maar goed, je bent een super baasje als ik het zo lees! Ik duim heel hard door.
Rosalynn; jeetje meid dat is ook schrikken zeg, sterkte met het verlies van jullie kat!! mama4life; dat klinkt goed dat ze zo goed op jullie reageert! hopelijk gaat ze gauw wat meer eten, heb je nog wat van de dierenarts meegekregen?.
Ja n pijnstiller, die moet k haar zo toedienen... Is gelukkig vloeibaar, dus kan met n spuitje in haar mond... Heb haar net gelukkig nog wat kunnen laten eten... @Babii, dank je wel... Doe mn best... @iedereen die iets soortgelijks (of erger) heeft meegemaakt, wat n narigheden... Sorry heb er zoveel gelezen, weet niet meer wie wat precies... Vandaar zo algemeen... @helemaal iedereen, wat lief dat jullie zo meeleven!!! Dank je wel...
Ahh wat schattig dat ze alweer kopjes aan het geven is Klinkt alsof het helemaal goed gaat komen! Sterkte
jeetje meid wat verschrikkelijk ook agerm het beestje ik hoop echt dat het katje het overleeft hele dikke knuffel
Fijn hoor dat ze pijnstilling krijgt! Pijn lijden is gewoon niet aan te zien. Hopelijk komt het met veel geduld weer goed met haar!