Mijn arme poezenkindje...

Discussie in 'De lounge' gestart door mama4life, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn!
    Gelukkig gaat het nu al iets beter met haar, zo te lezen!
    Ooh moet er niet aan denken dat er iets met ons hondje zou gebeuren, die is ook bijna twee maar ook net zoals jou katje heel erg klein. Is ook echt mijn meissie.

Je bent een super baasje, dus het gaat vast helemaal goed komen met der :)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gelukkig gaat het wat beter. Hopelijk knapt ze nu elke dag weer verder op.

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend fijn dat mensen zo met n onbekende mee kunnen leven... Doet me echt goed om dit allemaal zo te lezen! :cool:

Gelukkig gaat t met mn poezenkindje steeds n stapje beter... Ze is aanhankelijk, is enigzins makkelijk(er) te voeren (met zo'n spuitje) en haar oog lijkt nu alweer wat beter dan gisteren...

Zoals k haar dinsdagavond heb gevonden, had k nooit verwacht haar (ooit) nog zo te zien... Laat staan binnen 48 uur... k Heb dus echt goede moed dat t goed gaat komen met haar... Wellicht zal ze aan 1 kant blind zijn/blijven, maar daar kan n kat heel oud mee worden...

k Heb t al vaker gezegd, maar dank je wel allemaal!!!

Knufs van hier... :)

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje meid, wat onwijs heftig allemaal!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. Zo te lezen gaat het de goede kant op? Heel veel sterkte! knuf

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Helemaal goed gelezen Edge... We zijn er nog lang niet, maar k denk wel dat we een heel eind gaan komen nog met mn meissie...

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Gelukkig maar, oh ik vind het zo zielig :(

7. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Is t ook Edge... Vind t ook wel moeilijk als k er zo zie liggen hoor... Helemaal zielig en sloom... Terwijl ze "normaal" zo'n adhd-monstertje was... Af en toe werden we hier compleet gek van haar, maar oohhhh wat heb k er ontzettend veel voor over om haar weer zo te zien!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat fijn dat het wat beter gaat zeg! De eerste 24-48 uur zijn toch het spannendst he, ivm inwendige bloedingen, zwellingen ed maar die zijn nu voorbij :)

Nu hopen dat ze snel op mag knappen!

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook eens meegemaakt toen ik jonger was en bij mijn vader thuis aan het logeren was. Poezenbeest die doodging 's nachts, ooo verschrikkelijk :( .
    Maar gelukkig klinkt het bij jou een "stuk beter" !

10. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Bloem, dat is absoluut waar... Gelukkig lijken de meeste zwellingen al wel wat af te nemen... Vooral bij haar oog... Mja, hersenbeschadiging (oid) moeten we nog afwachten... En of ze last zal krijgen/houden van t oogje... Dan zal t er wss uit moeten... Maar zover zijn we nog lang niet!

@Edge, voor ons klinkt t idd n stuk beter, helaas was dat bij jou niet t geval...

Zo nog eventjes proberen of ze wat wilt eten/drinken en dan vannacht tegen 3 uur nog es...

Only time can tell...

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat ontzettend zielig dat je poezenkindje aangereden is! Gelukkig heb je haar weer thuis, hopelijk knapt ze snel op!

Mijn eigen poezenbeestje is paar maanden geleden ook aangereden.. Ook tegen kop geraakt, hersenschudding, onderkaak gebroken, hoektand afgebroken, was ook helemaal gezwollen onder oog (oog zelf niet gelukkig).. Enfin.. Waar ik naartoe wil: die is er helemaal weer bovenop gekomen, heb hem een week moeten dwang voeren en water en medicijnen geven, maar na een week at ie weer zelf en ging het elke dag een stukje beter..

Even een positief verhaal dus :) Hopelijk gaat het met die van jou ook zo! Lekker veel knuffelen en goed voor haar zorgen, dan komt het vast goed!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoe gaat het nu met haar??

13. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    #93 mama4life, 8 jun 2012
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
    Nou volgens mij gaat t helemaal goedkomen.. Zo somber als we t inzagen afgelopen dinsdag... Zo positief ben ik nu eigenlijk... :)

Ja ze heeft nog niet veel gegeten/gedronken... Maar ze komt aandacht vragen als we in dat kamertje zijn, ze loopt rondjes... En als klap op de vuurpijl...

Madame is boos vandaag... :D Ze had t raam (en de vensterbank) ontdekt... Was prinsheerlijk in de zon gaan zitten... Toen ze ontdekte dat ze dus niet naar buiten kon/mocht... Zwiepen met r staart... :cool:

Ze zit dus op n slaapkamer (in haar eentje, los van t ziekenbezoek)... En die hebben we momenteel in die mate aangepast dat ze nergens onder/in/tussen kan... En n handige opstap richting t raam... Die heeft ze dus ontdekt... ;) Aan de ene kant fijn dat ze weer wat rond gaat lopen... Aan de andere kant jammer dat mevrouw gelijk beledigd is....

Om 10 voor 3 hebben we controle bij de dierenarts... Ben benieuwd wat die ervan gaat zeggen...

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Haha, wat een dametje! Maar het klinkt in ieder geval hoopgevend. Ben benieuwd wat de da zegt!

15. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Dierenarts vond dat ze heel veel mazzel heeft gehad... Ze kwam goed levendig over... En dat ze nog niet hel veel eet, was geen probleem, zolang ze maar wel iets binnenkrijgt...

Hij verwachtte wel dat t oog verloren zal zijn... Maar hij vond t niet nodig om haar vandaag onder narcose te brengen en onder de korst te kijken... Zoals hij zei: als t oog verloren is, dan was t dat dinsdag al en dan is t dat over 10 dagen ook nog wel... Hoeven haar nu niet (onnodig) te jennen... Ze heeft genoeg pijn en zat te verwerken...

Komende 10 dagen iig pijnstillers blijven geven en maandag de 18e terugkomen voor nog n controle... Ze is dus nog wel zwak en iets suffig, maar hopen/wensen dat ze wel geheel zal herstellen...

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Aaaah gelukkig maar,dat het weer beter gaat!
    Heel veel beterschap met haar en vertroetel haar maar goed!

17. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wat een fijn bericht zeg! Attitude klinkt hoopgevend iig! Verloren oogje zal jammer zijn maar denk dat ze met 1 oog ook nog wel kan wennen.

Fijn hoor hoop dat je berichten zo mooi blijven!

18. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Fijn dat het beter gaat zeg, en dat jullie je ook beter voelen.. Arm poesje, voel je je zo beroerd van alles en dan moet je ook nog in een kamertje blijven.. Dat is toch ook niet te begrijpen?

Gelukkig heeft ze een fantastisch huis getroffen en zorgen jullie heel goed voor haar! Ik vind je een bikkel!

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Gelukkig, geef r maar een extra knuffel

20. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Allemaal... Nog even n heeeuuul positief iets... Mevrouw eet alweer zelf!!! Gisteravond nieste ze n paar keer... Klontjes en weet k veel wat nog meer vlogen in t rond... Ze snoof es... Liep richting haar etensbak en bunkerde m in 1 keer leeg... :D:D:D

@Vonnie, zal k doen...

@2xtante, nee is ook onbegrijpelijk voor haar... Mja, nu naar buiten is ook geen optie... ;) Hoe graag ze ook zou willen... ;) En bedankt voor t compliment... :):)

@Bagheera, ja haar attitude lijkt iig onveranderd... En is toch wel n positieve marker zo kort nadat...;) Queen of all and everything... ;)

Stom zeg, dat t feit dat n kat eet, je zooooo vreselijk happy kan maken... :D

Deel Deze Pagina