Mijn arme poezenkindje...

Discussie in 'De lounge' gestart door mama4life, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nee, natuurlijk is het geen optie...! Hou haar maar lekker binnen en gaaf haar wat extra knuffels.. Voor je het weet kan ze weer haar eigen ding doen. Zo te horen is ze flink sterk!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat heerlijk meissie! Wat een kanjer is dit zeg!!

Mijn poesje was ook aangereden en goed gewond. Heb haar toen 8 weken morfine gegeven tegen de pijn, maar ook zij bunkerde al snel weer alles leeg.

En nu is het een heerlijk bijdehand dametje. Dit is echt top nieuws!

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @2xtante, tja... Ze denkt wel dat ze de heeeeeel wereld aan kan... Maar mevrouw weegt nog geen 3 kilo en ziet eruit of ze amper 6 mnd oud is... :D Al denkt ze wel dat ze n tijger is... :cool:

@Babii, maar bij jouw kat is t dus ook (helemaal) goed gekomen? Niets aan overgehouden?

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje :(. Hoe gaat het nu?

Leven is leven en dus allemaal even waardevol. Zo kijk ik er tegenaan. Helaas denkt het gros van de maatschappij daar anders over maar goed, dat is hun probleem.

Heel veel sterkte.

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Cryptonism... Dank je wel.... k Denk dat je de rest niet gelezen hebt... Want mevrouw voelt zich volgens mij best weer goed... :D Ze eet weer zelf en eigenlijk is ze boos dat ze niet naar buiten mag... ;)

6. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    k Ben zo verbaasd, blij, trots... Whatever... Als t maar n positief iets is... ;)

Rond 4 uur vanmiddag eventjes met n vriendin bij poezenkindje wezen kijken... Zij werkt in t asiel en zei ook dat ze dacht dat t oogje reddeloos verloren zou zijn... :(

Half uurtje daarna madame eten geven (we aten zelf niet thuis)... Ennnnnnnnnnnnnn... Korst weg... :$ Kan m niet vinden, dus geen idee waar ze m gelaten heeft... :( Maar t oogje is korstvrij (jaaaa paar kleine stukkies, maar niet noemenswaardig)... :D:D

Heb haar nu ook al n paar keer zien knipperen, daarna houdt ze m wel dicht... :cool: Geen idee of ze er nog mee kan zien of ooit weer mee zal kunnen zien... Maar k denk niet (meer) dat ie eruit zal moeten... :D #zoekteigenlijkeenyeahhhsmiley#

Euhmmm... Natuurlijk is ze (nog) niet helemaal de oude, maar vind t wel heeeeel vlot gaan met t herstel! Ben er zoooo ontzettend blij om... ;) #zoektnogeenseenyeahhhsmiley#

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ahhh, wat heerlijk voor Dat is een stuk beter om naa te kijken denk ik...

Kan ze die korst niet opgegeten hebben?

Fijn hoor, als de operatie niet hoeft. Dat is geen pretje..

Ik ben eigenlijk inmiddels wel benieuwd naar een foto van je poezenkindje....!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ze dachten dat haar poot niet meer goed kwam, maar die is uiteindelijk nog rechtgetrokken.

Wel heeft ze soms een kronkel in haar hoofd. Dan zie je haar oren achteruit gaan, schrikt ze en haalt ze uit. Maar dan schrikt ze er zelf divan, dat ze direct weer een knuffel komt brengen....

Verder is het nog steeds mijn knuffelbeer!

9. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Speciaal voor jou... In mn foto-album... :D Foto is net n paar dagen genomen voor t "ongeluk"... Dus vrij recent... Tja, ze zou die korst wel op kunnen hebben gegeten.. Maar heb t idee dat ie vrij hard was... Mja, kamer goed uitsoppen e.d. zodra mevrouwtje weer naar beneden/buiten kan en dan wie weet... Ligt ie onder de kast ofzo... :cool:

Hmmm Babii, dat is wel jammer... Maar op zich wel fijn dat ze t zelf ook "merkt"... Is er nog kans dat t "goed" komt? Of verwacht je dat t zo blijft?

Knufs

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit blijft wel zo,maar er is mee te leven. Het is echt een lieverd en ze haalt niet met haar nagels uit.

Ze heeft nog steeds dezelfde fratsen. Alleen soms dus dat ze dat doet.

11. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Babii, fijn dat er wel mee te leven is... Hier lijkt t echt alsof mevrouw ontzettend veel mazzel heeft gehad... Ja dat ene oog is echt verloren en ze heeft n beste hersenschudding gehad... Maar verder... Zelfs haar acties/reacties (op ons, eten en alles) lijken compleet onverandert...

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahhh wat fijn!!!
    Toen ik je bericht las, dacht ik ownee toch! maar ze heeft het geredt!!

en een dicussie vind ik hier ook absoluut niet op zn plek, je was in paniek, verdrietig etc dus ach!!

mooie foto trouwens

13. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Ricaa, lief dat je toch nog meeleest en meeleeft... We zijn superblij! Tja, die discussie is gelukkig afgelopen... Mja, t was n "zoute slak"... ;) Thankss, is mn mannetjeeee... *zei ze trots smilend* :D:D:D

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe is het nu met je poezebeest?

15. Ahh wat een lieve poes op de foto! Blij toe dat het weer beter gaat, zo sneu als ze aangereden worden en pijn hebben, al dat bloed moet enorm schrikken zijn geweest.

Onze poes is al meer dan een jaar geleden weggelopen, vraag me nog heel vaak af of ze is doodgereden of dat iemand haar gewoon heeft gehouden. Blijft toch ons beessie en missen d'r nog steeds.

16. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Bloem, eigenlijk verrassend goed... Had niet verwacht dat ze t zou overleven, dus we zijn ontzettend gelukkig dat t wel zo is... En tja, dat oog is echt niet te redden (tenminste ze zal er nooit meer door kunnen kijken) en t ziet er vies uit (komt allerlei zooi uit nog)... Maar ze is vrolijk, aanhankelijk en gewoon nog ons "ouwe" meissie... :cool: Ja ze slaapt nog wat meer dan ze eerder deed, maar in 2,5 week van halfdood naar hoe ze nu is... k Vind t wonderbaarlijk...

@Babyengel, geloof nieh dat k ooit meer bloed heb gezien uit zo'n klein beessie... Of uberhaupt zoveel... Miss bij mn bevalling, maar die heb k in dat opzicht niet zo meegekregen... ;)
    Dat kan k me heel goed voorstellen... Was er met deze ook altijd wel bang voor (ze is zo klein als n kitten van n paar maanden en n echte allemansvriend), maar hoop dat ze nu wat wantrouwender wordt richting vreemden/auto's...
    Maar de onzekerheid zal ook niet makkelijk/leuk zijn... Hoop dat je er nog achter zult komen... Ook al is t al zolang geleden...
    Ja mooie foto van r... Maar ze is ook wel ijdel als t op foto's aankomt... Gaat er rustig voor zitten/liggen... :D

Knufs

17. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    #foutje#

18. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Vandaag weer contact gehad met de dierenarts... Hadden 2 weken "pauze" zodat ze even tot rust kon komen en wie weet of t (dierlijk) lichaam zichzelf (t oogje dan) nog zou herstellen...;)

Helaas blijkt dit niet zo te zijn... Morgenochtend rond half 9 ga k met mn schoonzus mn poezenkindje wegbrengen en dan zal ze de ok op moeten... :$ En tja dan... Tja, dan heb k n poezenkindje met nog maar 1 oog... :(:( Mja, nu lijkt ze er toch wel pijn aan te hebben (zit n ontsteking ergens met nog zooi in/achter t oog), dus voor haar waarschijnlijk wel beter... Maar k vind t zoooo zielig!!! :)

19. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @mama4life
    Wat erg... ik ben ook helemaal een kattengek <3
    Ben ook poezenmama zeg ik altijd.....
    Hoe kunnen mensen toch zomaar doorrijden nadat ze iemands kat hebben aangereden??? (ik klop nu af, lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken... pffffff hoe jullie haar hebben gevonden, met al dat bloed, en dat oog..... Ahhhh :( ....)

Veel sterkte hoor voor morgen... Poezenkindje met 1 oog, maar ze is gelukkig nog bij jullie.

Wat zielig.... knuff voor de poezel...

20. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Flamingo, dank je wel... Zie er ook wel echt tegenop, mja t zou beter zijn voor haar (minder pijn/druk in t hoofdje)... Dikke knuf is doorgegeven... ;) Ze spint...

Deel Deze Pagina