Nou t poezenkindje begint redelijk te wennen aan de kap... Alleen de waterbak is nog n ramp... Verder is ze (gelukkig) weer wat speelser en levendiger... Ze heeft vriendlief al n paar keer tijdens t spelen verwondt... Volgende week mogen de hechtingen eruit en dan mag ze na n paar dagen weer naar buiten... Eerst eventjes wennen aan t kijken, zien en "inschatten" (hoogte e.d.) met 1 oog... Thanks voor t nog weer informeren... Fijn dat er mensen zijn die meeleven met ons lieve poezenmeisje!! Knufs
Fijn te horen! haha ze is dus al weer lekker aan het spelen! Met zo'n kap is ook super irritant drinken! Hechtingen eruit ... en natuurlijk hopen dat het kijken met 1 oog zo onder de knie is! succes! offtopic / Ik zit hier met een heel ander probleem.... 2 katermannen die elkaar sinds een paar dagen niet kunnen luchten of zien! Dikke vechtpartijen (door het hele huis heen), een bult lawaai (grommen, blazen, oergeluiden), constant aanvallende houding naar elkaar! Ik kan ze gewoon niet in 1 ruimte houden want ze gaan in de aanval op elkaar, en niet zoals gewoon ff stoeien. Wat er is gebeurt weet ik niet, maar dit is niet gewoon een kleine ruzie. Komende dagen maar eens afwachten of de lucht geklaard wordt...
Dat kan puur voor de show zijn om jouw (jullie) aandacht... Doen ze t ook als jij/jullie er niet bij bent?? Heb er alle vertrouwen in dat t hier goed gaat komen met mevrouw!
Nou mevrouw heeft er inmiddels echt flink de balen van dat ze met dit heerlijke zomerse weer niet naar buiten mag... Mja, overmorgen nog 1 x (hoop ik iig) naar de dierenarts en als die zegt dat t goed is (en de hechtingen zijn eruit).... Hopelijk kan ze dan nog genieten van n mooie zomer!!! Knufs
och arm meisje... gelukkig gaat het beter! moet me alleen 1 ding van het hart... je roept in je openingspost dat het door de automobilisten komt die te hard rijden etc... maar je laat zelf je kat daar waar die op de weg kan... ik snap zelf nooit dat mensen dat zomaar aandurven hun kat buiten te laten. Heb zelf ook katten gehad hoor, maar die liet ik gewoon niet naar buiten... maar goed is maar een opmerkinkje, niet heel lullig bedoeld. Ik snap je pijn, is echt vreselijk om je dier zo te zien lijden... mijn hondje is er al ruim 1,5 jaar niet meer en ik denk nog elke dag aan dr...
Tja, debby82 k snap wel wat je bedoeld... Maar sinds mn zwangerschap mochten de dames niet meer naar boven (wil geen katten in mn babykamer) en dan werd de ruimte hier te klein voor 3 katten... Dus wilden wij ze de vrijheid geven om naar buiten te gaan... Nou wonen wij in n woonwijk, waar je dus 30 mag en waar best wel wat drempels zitten (per straat minimaal 3) en toch krijgt geen automobilist (leeftijd, geslacht geen verschil gemerkt) t voor elkaar om zo "langzaam" te rijden... Maar zou k dan mettertijd mn kind ook op moeten sluiten in de tuin? Wat was/is er gebeurt met jouw hondje dan?
fijn dat het beter gaat met je poezekindje. wij hebben vorige week van de dierenambulance het nieuws gehad dat onze geweldig lieve kater op de A1 gevonden was...overreden en dood. ben er kapot van, beessie was een flink eind van huis maar dat deed hij vaker, een echte avonturier. gelukkig was de klap zo hard aan de verwondingen te zien dat hij er niets van gemertk heeft. tjawel of niet buiten...ik laat mijn katten wel buiren omdat ik vind dat ze daar horen en gelukkiger zijn, lekker klimmen en jagen en zonnen. dan loop jebidd wel risicos maar mijn beessie heeft een heel gelukkig leven gehad!
Ahhhh cvm, wat naar!! Arme kat... Mja wel fijn dat je weet hoe of wat en dat hij niet geleden lijkt te hebben! Dikke knuffel!!!!!!!!!!! Tja dat risico heb en houd je... Maar voor 3 katten alleen n woonkamer vonden wij (en vinden we nog) toch echt te klein... Ben dus echt met je eens dat n kat lekker buiten mag klimmen, zonnen en weet k veel wat ze allemaal uitspoken daar! Dank je wel edge!!! Zijn we ook heel blij mee... Ben benieuwd hoe ze t vlgnde week gaat vinden als ze weer naar buiten mag...
ik snap je wel hoor... maar ik vroeg het me gewoon af. Doet niks af aan je rotgevoel natuurlijk. Je kind moet je niet opsluiten natuurlijk. Maar ik neem aan dat je een kind tot een jaar of 6/7 dat ie goed uit kan kijken niet alleen buiten laat spelen in zo een wijk... sja mijn hondje. Ze was al 12 maar erg fief (en echt mijn kindje... overal ging ze met me mee en zat altijd op schoot). Van de een op de andere dag opeens een mega bloeding. Naar de dierenarts, baarmoederkanker en 3 uur later overleden... echt helemaal niet leuk
Ahhh Debby, dat is sneu! En zo snel, mja dan heeft ze er zelf misschien niet zoveel last van gehad... Ja dat dierenkindje idee hebben we hier ook... Nee was ook niet van plan om mn kleine mannetje hier alleen te laten spelen (tot n bepaalde leeftijd sowieso)... Mja je wilt niet weten hoeveel kleine kids er wel rondlopen (op belachelijke tijden ook)...
Nou zeg wat een verhaal! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, dat had ook heel anders kunnen gaan. Poes had vast een engeltje op d'r schouder! Onze kat is waarschijnlijk ook aangereden waardoor hij een bloedprop in zijn ruggenmerg heeft gekregen, die prop is op een gegeven moment losgeschoten waardoor hij verlamd is geraakt aan zijn achterste. Niet meer te redden... Dat is helaas het risico als de kat naar buiten gaat...