mijn "baas" gelooft niet dat ik zwanger ben!!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jolanda, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hou je rustig hoor meid!
    Dat mens is het gewoon niet waard!

Groetjes MB2005.

2. verial

verial Lid

15 mei 2006
    65
    0
    0
    Heel goed om zelf contact steeds op te nemen met je arbo arts.
    Soms werkt het ook om te zeggen dat het ziek zijn alleen met jezelf en zwangerschap te maken heeft en niet met je werk.
    Anders willen ze je weer snel aan het werk hebben.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    wat een stomme baas,
    trouwens die bedrijfartsen zijn ook waardeloos!!!

4. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    hoe is het nu???

5. Ik zit dit verhaal echt met stomme verbazing te lezen! Wat een nare vrouw (om het even netjes te houden).

Weet je ik vind het heel goed dat je al vroeg verteld dat je zwanger bent en dan gelooft ze je niet?? Belachelijk, zoiets verzin je toch niet? Ik heb mijn baas ook vrij snel verteld dat ik zwanger ben ook omdat ik zo misselijk was en me echt niet lekker voelde. Hij reageerde geweldig op het nieuws en zo hoort het ook.

Let jij wel een beetje op jezelf? Stress is niet goed voor jou en je kindje en die vrouw is het niet waard hoor! Die is niet goed bij haar hoofd. Ik kan hier echt boos om worden, om dit soort mensen. Heb zelf ook ooit gewerkt bij een bedrijf waar steeds zo werd gereageerd als je ziek was oid. Tegen een collegaatje werd gewoon gezegd, jij krijgt alleen nog maar rot klussen want ik wil geen parttimers (ze had toen net een kindje gekregen). Nou ja!

Ik zou zolang je de bedrijfsarts achter je hebt het rustig aan doen, genieten van je zwangerschap en van je verlof en als je er aan toe bent, op zoek naar een nieuwe baan.

Heel veel sterkte en succes.

Liefs, christiea

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    zo is het jolanda dat het kindje nu belangerijker is dan het werk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je belazerd voelt, jeetje wat een leidinggevende met zo iemand zou ik graag een functioneringsgesprek hebben,

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

jeetje wat een @*$(!*$#& (Om het netjes te zeggen) Dit geloof je toch niet ?

Waarom zou je een zwangerschap verzinnen? Je hebt daar toch geen ene reden voor ?

Meid trek je dr niets van aan, ziek lekker uit. Ze zoeken het maar lekker uit daar.

Mijn baas is ook een beetje het zelfde als jouw. Ik heb al 3 weken veel harde buiken, ongeveer 2 per uur. En ze wilt nu een verklaring van mijn vk omdat ze het zogenaamd ook niet geloofd.

Gelukkig gaat ze per 1 juli weg. ze heeft ontslag gekregen van de hogere baas, haar verdiende loon!!!

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

Anders ik wel ;)

9. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Nou eigenlijk is alles wel gezegt! Wat onzettend erg bah heb helemaal kippenvel.
    Probeer het toch maar een beetje van je af te zetten is beter voor je kindje maar ik zou helemaal gek worden van z`n bazin bah bah

Deel Deze Pagina