Mijn oudste in april geboren dus we gingen snel buiten en vaak. Mijn andere is nu 7 dagen en we zijn al 2x buiten geweest maar nu is wat erg winderig/koud gevoel temp is 12 zeggen ze... Ik heb alles maar wat moet ik met deze weer aan/in wandelwagen/maxicosi dat ze niet te warm of koud krijgt. Wandelwagen: ik heb dus laatst voetenzak joolz gedaan, erin teddy dekentje, dochter inwikkelen in dekentje ze had zelf an romper korte mouw/legging/truitje/mutsje. Mijn man dat dat het te koud zal zijn dus die heeft nog kruik Zensy erin bij beentje gedaan) Maxicosi: romper korte mouw/legging/truitje/gevoerd jasje/mutsje/pucka baby gogo 2.5 tog Ik vraag mij voornamelijk of zulk kruik Zensy zal ik in winter vaker gebruiken in wandelwagen? Of is overbodig? Is namelijk van de kraamhulp en ik denk na om deze ook te kopen dan voor winter buiten? Of is overbodig?
Als je het dekje van de reiswieg dicht hebt, dan ligt een kleintje al heel goed beschermd tegen de kou en wind. Als je daar over twijfelt kan je altijd zo'n dooky kopen. Hartje winter lag onze oudste (toen een paar weekjes oud) in kleren, jas, muts, onder de deken met het dekje dicht. Soms deed ik geloof ik wel van tevoren een kruikje in de wagen, zodat ze een lekker warm nestje had. Maar die haalde ik er uit als ik op pad ging. Dit is altijd prima gegaan, ze heeft het nooit koud gehad.
Het vriest toch niet? Als je kindje lekker aangekleed is en uit de wind en regen ligt is het niet zo koud hoor. Wat jullie noemen qua laagjes en kruiken hadden wij in december met een pasgeboren baby in de sneeuw. Maar voor nu zou ik eigenlijk zelf romper shirt, jasje, broekje sokken, Wikkeldeken of deken met laken en dan dat dekje gesloten. Evt regen hoes als het nat is.
Mijn dochter is 5 dagen ouder. Ben net nog met der naar buiten geweest. Ik warm de kinderwagen niet voor met een kruik. - romper korte mouw - jurkje lange mouw - broekje - dik vest - mutsje - dekentje van de kinderwagen In de Maxicosi heb ik een voetenzak. Als ik haar eruit haalt is ze hartstikke warm. Ik vind dat jou dochter wel erg dik word aangekleed.
Ik vind het ook erg dik en veel. Ik zou kiezen voor de normale kleertjes met een jasje/vestje aan en dan een dekentje over d'r heen of zonder jasje in een dikke omslagdoek. Als het dan regent/waait zoals vandaag, dan het dekje van de kinderwagenbak dicht, als de zon schijnt zou ik deze lekker open laten.
Okey ja haha mijn man vond te koud hihi We hebben gewoon in kleertjes wat ze thuis draagd in voetenzak en in joolz erin gelegd Ze was lekker warm) voor buiten ideaal denk ik in winkel te warm dan maar dan doe ik voetenzak open gewoon
Voel regelmatig even in het nekje, te warm is niet goed! Als het nekje nat is (zweet) of erg warm heeft ze te veel kleding /laagjes